بی بی سی یا پی پی سی! / رقابت کثیف رسانه های لندنی برای به آشوب کشیدن خیابان ها
1401/07/27 - 10:03
تاریخ و ساعت خبر:
142304
کد خبر:

بی بی سی یا پی پی سی! / رقابت کثیف رسانه های لندنی برای به آشوب کشیدن خیابان ها

بی بی سی ابتدا بر اساس پروتکل بی طرفی ظاهری فعالیت می کرده است اما بعدها به علت اینکه بتواند در رقابت با رسانه لندنی دیگر عقب نماند این رویه خود را که بر اساس آن پز و پرستیژ رسانه حرفه ای به خود می گرفت را کنار گذاشته است. البته بیشتر این اقدام بی بی سی آشکار سازی رویه و دشمنی رسانه ای خود بوده و ماهیتش را عیان کرده است و امروز بدون آن بسته بندی شیک به لجن پراکنی علیه کشورمان می پردازد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - احمدشعاعی: اخیرا یکی از کارشناسانی که در رسانه ملی برای تحلیل فضای جامعه حاضر می شوند نکات جالب توجهی را درباره دستورالعمل رسانه های ضدانقلاب خصوصا رسانه های لندنی از جمله بنگاه سخن پراکنی بی بی سی و ایران اینترنشنال که اولی وابسته به دولت انگلیس ودیگری وابسته به پول های آل سعود است افشا کرد.
این فرد که در سال های قبل به عنوان کارشناس با بی بی سی فارسی همکاری می کرده است عنوان کرد که به دلیل رقابت سیاه این شبکه با ایران اینترنشنال بر سر دروغ پراکنی علیه ایران همکاری خود را با این شبکه معاند قطع کرده است.
وی ابراز می کند که بی بی سی ابتدا بر اساس پروتکل بی طرفی ظاهری فعالیت می کرده است اما بعدها به علت اینکه بتواند در رقابت با رسانه لندنی دیگر عقب نماند این رویه خود را که بر اساس آن پز و پرستیژ رسانه حرفه ای به خود می گرفت را کنار گذاشته است.
البته بیشتر این اقدام بی بی سی آشکار سازی رویه و دشمنی رسانه ای خود بوده و ماهیتش را عیان کرده است و امروز بدون آن بسته بندی شیک به لجن پراکنی علیه کشورمان می پردازد.
بی بی سی که این روزها نفرت پراکنی و دروغ پراکنی را رویه خود قرار داده است تمامی توان خود را برای ایجاد آشوب و بلوا و بی ثباتی در کشورمان بکار بسته است.
این رسانه که با ژست مستقلی همواره دروغ های فراوانی علیه کشورمان مطرح می کرد اینبار در اوج تهمت پراکنی و لیدری اغتشاشات قرار گرفته است.
با این حال بسیاری از مردم از دیرباز نسبت به این رسانه ها دید منفی داشتند و در این راستا نیز با هوشیاری فریب این رسانه ها را به هیچ وجه نمی خورند.
البته اغلب نه تنها نیات آنان مشخص است بلکه با گاف های مختلف بیشتر از پیش ماهیت خود را نشان می دهند.
به عنوان نمونه پس از حادثه آتش‌سوزی اوین رسانه سعودی ایران اینترنشنال که در کشور انگلیس مستقر است در زیرنویس خود که از دستور اتاق فرمان این رسانه سرچشمه می‌گیرد نوشته بود: «تیتر فعلا این باشه: ۴۰ کشته و صدها زخمی در آتش‌سوزی اوین!» این موضوع نشان از شیطنت رسانه‌ای و ساخت اخبار دروغ توسط رسانه سعودی و انگلیسی در مواجهه با اغتشاشات اخیر است.
سیدعلی موسوی،‌ نویسنده و کارشناس رسانه با اشاره به این فیلم نوشت: «تیتر فعلا این باشد.» یعنی تجزیه‌طلبان برای پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده و به دلیل فقدان پایگاه اجتماعی، نیاز مبرم به جرقه مهیج و تحریک‌کننده دارند. پس کشته‌سازی بهترین گزینه برای آنها است. با شروع آتش‌سوزی زندان اوین پروژه کشته‌سازی در دستور کار ایران اینترنشنال قرار گرفت.
به هر جهت دستور کار رسانه های ضدانقلاب لندنی ایجاد آشوب است و در این راستا رقابت سیاه و کثیفی برای مسموم سازی افکار عمومی میان آنان برپاست.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بی بی سی یا پی پی سی! / رقابت کثیف رسانه های لندنی برای به آشوب کشیدن خیابان ها
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا