آیین افتتاح مرکز کارآفرینی زرین بافت کهنوج کرمان برگزار شد
1401/09/01 - 09:42
تاریخ و ساعت خبر:
143230
کد خبر:

آیین افتتاح مرکز کارآفرینی زرین بافت کهنوج کرمان برگزار شد

آیین افتتاح مرکز کارآفرینی زرین بافت کهنوج کرمان برگزار شد. آموزش و اشتغال در هنرهای بومی - محلی و صنایع دستی به منظور کمک به معیشت مردم از مهم ترین اهداف این مرکز کارآفرینی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - آیین افتتاح مرکز کارآفرینی زرین بافت کهنوج شهر با همت وپشتیبانی های فرماندهی محترم ناحیه جناب سرهنگ برجی در هفته بسیج با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در تکیه فاطمیه این شهر برگزار شد.
بنابر این گزارش کمک به اقتصاد و معیشت مردم و راه اندازی مشاغل خرد خانگی از مهم ترین اهداف افتتاح این مرکز است که در آن 2۰ کارافرین مشغول به کار شده اند.

رشته های تابلو فرش، بافت فرش، قالی و گلیم، صنایع دستی و دوخت لباس‌های بومی محلی با گلابتون دوزی، خوس بافی، حصیر بافی و صنایع دستی عشایر، پته دوزی و بافندگی لباس ها ، تکه دوزی و خیاطی از مشاغلی است که در این مرکز آموزش داده می شود.
در این مراسم ، امام جمعه شهرستان کهنوج، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده ناحیه کهنوج سرهنگ برجی و جمعی از مسئولین این شهرستان، حضور داشتند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آیین افتتاح مرکز کارآفرینی زرین بافت کهنوج کرمان برگزار شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا