پشت سر هدف قرار دادن همسرم ، نشانه ذلت دشمن است/ اغتشاشگران بدانند هرگز به هدف خود نمی رسند
1401/09/03 - 11:01
تاریخ و ساعت خبر:
143325
کد خبر:
همسر شهید مدافع امینت داوود عبدالهی:

پشت سر هدف قرار دادن همسرم ، نشانه ذلت دشمن است/ اغتشاشگران بدانند هرگز به هدف خود نمی رسند

فاطمه احمدی همسر شهید مدافع امنیت داوود عبدالهی خطاب به اغتشاشگران گفت که بدانند که با به شهادت رساندن و اجتماع های کثیفی که در کف خیابان های این وطن ایجاد می کنند نمی‌توانند به هدف خود برسند و اگر جرات این را داشتند همسرم را نه از پشت سر بلکه از روبه رو می‌زدند این نشانه ذلت دشمن است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان و هئات همراه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت داوود عبدالهی با همسر و فرزندانش دیدار و از آنها دلجویی کردند.
در این دیدار مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: خانواده شهدا برای همه ما عزیز و ارزشمند هستند همسر و فرزندان شهدا هر کدام جایگاه ویژه خاص خودش را دارند.
وی تصریح کرد: مجموعه بسیج عضو خانواده شهدا است هر جا و در هر شرایط که لازم باشد مجموعه بسیج خدمتگذار شما و خانواده شهدا و این افتخاری است .
سپهوند در ادامه گفت: مجموعه بسیج افتخار این را دارد که شما خودتان را عضو و خانواده بسیج بدانید در همه شرایط و با کمال میل بسیج در کنار شما هست و خواهد ماند.
مسئول بسیج جامعه زنان با اشاره به شرایط سخت زندگی خانواده شهدا افزود: این شرایط گرچه سخت است ولی با صبر و تاسی از شهدا میتوان ازاین شرایط عبور کرد.
شهید مدافع امنیت داوود عبدالهی در اغتشاشات کردستان به فیض شهادت نایل آمدند از شهید عبداللهی دو فرزند به یادگار مانده است یک پسر ۱۱ ساله و یک دختر ۱۹ ساله
فاطمه احمدی همسر شهید مدافع امنیت داوود عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زندگی مشترک بیست بود و روش ازدواج با وی چون از اقوام بودند و با هم‌آشنایی داشتیم وقتی خواستگاری کردند به شهید علاقمند شدم و تصمیم به ازدواج گرفتم.
وی عنوان داشت: حاصل این ازدواج دو فرزند یک دختر نوزده ساله پشت کنکوری و یک پسر نه ساله کلاس سوم هست.
احمدی به اخلاق نیکوی شهید اشاره کرد و افزود: من بخاطر اخلاق نیکو و خانواده با اصالتشان و همینطور توجه شهید به احکام و واجبات به خواستگاری پاسخ مثبت دادم.
همسر شهید تصریح کرد: شهید به خانواده محبت داشت و از حمایت خانواده دریغ نمی کرد و علاقه فراوانی به بستگان داشت و در بین اقوام تبیعض قایل نمی شد و نسبت به همه دلسوز و مهربان بود.
وی ابراز کرد: در مدیریت خانواده نقش اصلی را ایفا می کردند و در امور زندگی تصمیم نهایی را وی می گرفت.
احمدی در ادامه عنوان داشت: فرزندانمان را به تحصیل و درس خواندن تشویق میکرد و آنها را به هدفی که در زندگی دارند ترغیب میکرد و آنها را به راه درست هدایت نمود.
وی آرزو و خواسته شهید را فرزندانی صالح و مرگ با سعادت همراه با شهادت طلبی را عنوان کرد.
احمدی با بیان اینکه شهادت مسیری است که نصیب هرکس نمیشود افزود: نگاه همسرم به شهید و شهادت این بود هرکسی که به مقام شهادت می رسد لایق بهترین مرگ‌الهی است و این مقام را به هرکسی نمیدهند.
وی‌ افزود: شهید مقام معظم رهبری با همراهی و کاردانی خودش تا الان این‌انقلاب را نگه داشته است و الحمد الله توانسته است این انقلاب پایدار و مستحکم بماند.
همسر شهید مدافع امنیت خطاب به آشوبگران گفت : اغشتشاگران و آشوبگران بدانند که با به شهادت رساندن و اجتماع های کثیفی که در کف خیابان های این وطن ایجاد می کنند نمی‌توانند به هدف خود برسند و اگر جرات این را داشتند همسرم را نه از پشت سر بلکه از روبه رو می‌زدند این نشانه ذلت دشمن است.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پشت سر هدف قرار دادن همسرم ، نشانه ذلت دشمن است/ اغتشاشگران بدانند هرگز به هدف خود نمی رسند
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا