افتتاح مرکز کارآفرینی در استان زنجان
1401/09/05 - 09:50
تاریخ و ساعت خبر:
143383
کد خبر:

افتتاح مرکز کارآفرینی در استان زنجان

مرکز کارآفرینی حوزه مقاومت بسیج خواهران عصمت ماهنشان استان زنجان با هدف توانمندسازی بانوان بدسرپرست، خودسرپرست و نیازمند در رشته های صنایع دستی، فرشبافی، زنبورداری، صنایع لبنی، تولیدات خانگی افتتاح شد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - زنجان ، مرکز کارآفرینی حوزه مقاومت بسیج خواهران عصمت ماهنشان استان زنجان در دوم آذر ماه1401 همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج با شعار بانوی کارآفرین ,نوید بخش ایران قوی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و فرماندهان و مسئولین بسیج سپاه این استان افتتاح شد.


اسدی فرمانده حوزه مقاومت عصمت هدف از راه اندازی این مرکز را کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی,جهش تولید و توسعه و ترویج مشاغل خانگی با اولویت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و افزود این مرکز تا کنون توانسته است با جذب و ارائه تسهیلات به زنان بدسرپرست، بدسرپرست و نیازمند با برگزاری دوره های آموزشی ، توانمند سازی و مهارت افزایی وتهیه و اهداء ملزومات مورد نیاز مشاغل خانگی با ایجاد مشاغل در زمینه های مختلف در تأمین معاش یاری رساند.

وی افزود: مشاغلی چون خیاطی , فرشبافی, گلیم بافی,زنبورداری,صنایع تبدیل لبنی و تولیدات خانگی مهم ترین موضوعات و مشاغلی بودند که مورد توجه قرار گرفتند.



بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
افتتاح مرکز کارآفرینی در استان زنجان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا