جشنواره بزرگ فرهنگی‌ ورزشی ویژه بانوان سمنانی برگزار شد
جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه بانوان سمنانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و با حضور پرشور بانوان این شهر در پارک آبشار برگزار شد." />
جشنواره بزرگ فرهنگی‌ ورزشی  ویژه بانوان سمنانی برگزار شد
1401/09/10 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
143568
کد خبر:
با عنوان "زن، عفت، اقتدار"

جشنواره بزرگ فرهنگی‌ ورزشی ویژه بانوان سمنانی برگزار شد

جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه بانوان سمنانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و با حضور پرشور بانوان این شهر در پارک آبشار برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - زهرا فخار، مسئول بسیج جامعه زنان سمنان در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس در سمنان با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی ویژه بانوان سمنانی اظهار داشت: اجرای گروه سرود توسط نوجوانان و کودکان پایگاه بسیج الزهرا، اجرای مسابقه فریزبی در بین نوجوانان، سخنرانی بصیرت افزایی و روشنگری در رابطه با اغتشاشات و مسائل روز جامعه از جمله برنامه های این جشنواره بود.

وی اشاره کرد: برپایی نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال زایی بانوان بسیجی پایگاه ها در جهت تقویت اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات خانگی بانوان، برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نونهالان و اهدای هدایا از جمله ویژه برنامه های این جشنواره فرهنگی ورزشی بود.
مسئول بسیج جامعه زنان سمنان بیان کرد: در حاشیه این جشنواره بانوان بسیجی با آماده سازی و پخت شیرینی محلی در پارک آبشار از شرکت کنندگان جشنواره پذیرایی کردند.

خاطرنشان می شود؛ این جشنواره به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سمنان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و پایگاه های بسیج حوزه حضرت فاطمه(س) جامعه زنان برگزار شد.







انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جشنواره بزرگ فرهنگی‌ ورزشی ویژه بانوان سمنانی برگزار شد
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا