شاخصه اصلی اتحاد مسلمانان مساله فلسطین است
1403/07/02 - 14:58
تاریخ و ساعت خبر:
198158
کد خبر:
یادداشت

شاخصه اصلی اتحاد مسلمانان مساله فلسطین است

از شاخصه‌های اصلی اتحاد مسلمانان قضیه وحدت و مسأله فلسطین است که باعث نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - از استان مرکزی شهرستان ساوه؛ نجیبه خاتون کرمی مدیر مرکز تخصصی حوزوی ریحانه الرسول(س) در یادداشتی نوشت: شاخصه‌های اصلی اتحاد مسلمانان قضیه وحدت و مسأله فلسطین است که باعث نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می‌شود. در ایام هفته وحدت هستیم در واقع می شود گفت که روز دوازدهم ربیع الاول به روایت اهل تسنن و روز هفدهم ربیع الاول به روایت شیعه ولادت رسول مکرم اسلام است و امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی فاصله این دو تاریخ را هفته وحدت اعلام کردند.
که چندین سال است در سایه این وحدت می کوشیم که بتوانیم آن اهدافی را که رسول اکرم (ص) برای جهانی سازی اسلام و ظهور حضرت حجت(عج) خواستند را انجام دهیم.
رهبر معظم انقلاب دو وظیفه مهم را برای امت اسلام مطرح کردند یکی از این موارد تبیین و ترویج جامعیت اسلام از همه شؤون زندگی بشر است که یکی از اهداف امت اسلام است و طبق فرمایشات حضرت جای گفتگو دارد.
مورد دوم مربوط به این زمان است که تقویت اتحاد مسلمانان جهان است، وحدت اسلامی یکی از امر اصولی و فریضه قرآنی است که برای ایجاد تمدن نوین اسلامی به آن نیاز داریم که بدون تمدن سازی و بدون اتحاد شیعه و سنی امکان ندارد.
و از شاخصه های اصلی برای ایجاد اتحاد مسلمانان همین قضیه وحدت است و مسئله فلسطین و ما باید در سایه این وحدت اسلامی که بین شیعه و سنی است و چه بسا شعارمان هم است و باید در زیر این سایه به مسئله غزه بپردازیم.
امسال هفته دفاع مقدس و هفته وحدت با هم نوعی تقارن دارند و این به این معنا است که دفاع از اسلام همیشه و همیشه است تا به قدس که قبله اول مسلمانان است دست پیدا کنیم و نمازمان را با همه مسلمانان جهان با شیعه و سنی در کنار هم و متحد در قدس اقامه کنیم تا بتوانیم دشمن اسلام اسرائیل را نابود کنیم.
که طبق فرمایش حضرت امام که فرمودند: اگر مسلمین مجتمع بودند، هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد.
در واقع ما بتوانیم این اتحاد را داشته باشیم و بتوانیم اسرائیل غاصب را از بین ببریم تا زمینه ساز تمدن اسلامی شویم و شرایط را برای ظهور حضرت حجت(عج) فراهم کنیم. که در واقع در آستانه امامت و زعامت حضرت حجت (عج) هستیم و نماز را با امامت ایشان در قدس اقامه کنیم.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وحدت، اتحادف هفته وحدت،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا