اظهارات عجیب آقای وکیل/ سردار لطفی ۴ ماه پس از استعفای نجفی رییس پلیس آگاهی شد
1398/03/11 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
33750
کد خبر:

اظهارات عجیب آقای وکیل/ سردار لطفی ۴ ماه پس از استعفای نجفی رییس پلیس آگاهی شد

استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران 21 فروردین 97 پذیرفته شد در حالی که سردار لطفی 14 مرداد 97 به سمت رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شد؛ حال باید پرسید چگونه در زمان بازدید احتمالی نجفی از پلیس آگاهی سردار لطفی رئیس آن بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - حواشی قتل پر سر و صدای پایتخت تمام شدنی نیست. قتلی که در ساعت 13 و 30 دقیقه 7 خرداد رسانه‌ای شد و حکایت از شلیک و کشته شدن همسر دوم نجفی، شهردار اسبق تهران را داشت.
در ساعت 19 و 29 دقیقه همان روز خبر دستگیری نجفی به عنوان قاتل همسرش در صدر اخبار قرار گرفت؛ تا اینجای کار، حرفی نبود؛ اما حرف و حدیث از آنجا شروع شد که تصاویری از حضور نجفی در اداره پلیس آگاهی و شائبه تکریم بیش از حد ماموران پلیس آگاهی با نجفی بر صفحه اذهان مردم نقش بست.
خوردن چای همراه با رئیس پلیس آگاهی و دست دادن و احترامی که رئیس پلیس آگاهی برای نجفی قائل شد این جو را در اذهان ایجاد کرد که پلیس آگاهی در برابر این متهم بیش از حد کرنش کرده است.
حواشی این اخبار و آنچه در این روزها منتشر شد و سخنان رئیس پلیس پایتخت در این خصوص و توضیحات
رئیس پلیس آگاهی مبنی بر اینکه پلیس در مواجهه با نجفی هیچ استثنایی قائل نشد، تا حدی جو را آرام کرد؛ اما انگار قرار نیست این آرامش پابرجا باشد؛ چرا که اظهارنظری از سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی وکیل نجفی منشر شد مبنی بر اینکه :«صدا و سیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود وهمه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند. این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود و صدا و سیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که جای تاسف دارد».
خبرنگار فارس اما به این اظهارنظر مجازی بسنده نکرد و در گفت‌وگو با علیزاده طباطبایی صحت این موضوع را جویا شد.
علیزاده طباطبایی در این خصوص گفت:بنده فیلم قدیم بازدید شهردار اسبق را دیدم که به عنوان شهردار به پلیس آگاهی رفته بود و با مقایسه با فیلم جدید استنباط می‌کنم که این دو فیلم را صدا و سیما با هم تلفیق کرده باشد و به دنبال این بوده که چنین فضایی را ایجاد کند.
پیگیری‌های خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس حاکی از آن است که این اظهار نظر آقای وکیل این بار اشتباه از آب درآمده است چرا که استعفای آقای نجفی 21 فروردین 97 پذیرفته شد و سردار لطفی نیز 14 مرداد 97 به سمت رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شد؛ پس چگونه امکان دارد شهردار اسبق تهران به بازدید پلیس آگاهی پایتخت رفته باشد و سردار لطفی رئیسش باشد؟
حالا باید دید منظور وکیل آقای نجفی از تلفیق این دو فیلم ، کدام دو فیلم است؟
منبع: فارس
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
علیزاده طباطبایی، وکیل محمدعلی نجفی، اکرام پلیس
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا