با زنان هنجارشکن نباید برخورد شود؟/ تحرکات ضدانقلاب علیه نظم و امنیت اجتماعی با استفاده ابزاری از زنان
1398/04/09 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34073
کد خبر:

با زنان هنجارشکن نباید برخورد شود؟/ تحرکات ضدانقلاب علیه نظم و امنیت اجتماعی با استفاده ابزاری از زنان

آیا پلیس نباید با زنان هنجارشکن برخورد کند؟ اهداف ضدانقلاب برای مخدوش کردن فضای عمومی و دوقطبی سازی علیه پلیس به خوبی نمایان است اما برخی از افراد خصوصا در شبکه های اجتماعی با دامن زدن به این موارد در راه تحقق هدف ضدانقلاب گام بر می دارند.قطعا پلیس نیز باید هوشمندانه تر با این موارد برخورد کند و در چنین مواردی حتما از پلیس زن برای برخورد با هنجارشکنان زن استفاده شود تا از حواشی بیشتر جلوگیری شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - امیرحمزه نژاد: چندی است که ضدانقلاب با استفاده از موضوع و مطالبات زنانه سعی می کند فضای اجتماعی و امنیتی کشور را بهم بریزد. متاسفانه هنجارشکنی توسط زنان به طور کاملا قابل تامل و سازماندهی شده‌ای در حال افزایش است. چندی پیش بود که یک زن در یکی از شهرهای شمالی کشور با حرکات نابه جا و ناشایست که مشخص بود به واسطه استعمال مواد مخدر صورت گرفته است، در شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند مطرح شد. رسانه‌های ضدانقلاب از جمله شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که توسط سعودی‌ها اداره می شود، از این موضوع سوء استفاده کردند و با تقطیع فیلم از برخورد شدید پلیس با این زن سخن گفتند.
بیشتر بخوانید
خواب خرگوشی متولیان حجاب و عفاف/ آنقدر کوتاهی کردیم که " کشف حجاب" حق شهروندی شد!
این درحالی بود که بعد از مدتی با انتشار فیلم کامل این حادثه مشخص شد که این زن با حرکات ناشایست و در حالت نامتعادل در یک خیابان نظم شهری را بهم ریخته است و باعث ترافیک زیادی در سطح شهر شده که موجب ناراحتی شهروندان شده است. حتی خود شهروندان نسبت به عمل نابهنجار و منافی عفت عمومی این شخص برخورد کرده بودند که در رسانه‌های معاند برای تخریب پلیس مطرح شد که پلیس بوده که با این زن برخورد کرده است. بعد از مدتی فیلمی منتشر شد که در آن پلیس با آرامش کامل سعی دارد این غائله را ختم به خیر کند و این زن هنجارشکن را بازداشت کند.
پس از مدتی فیلمی از این زن هنجارشکن در فضای مجازی منتشر شد که خود اعتراف می کردند که حالت عادی نداشت است و سعی داشته در مکانی شلوغ با بهم ریختن نظم شهری حرکات منافی عفت عمومی انجام دهد.
از سوی دیگر شاهد انتشار فیلم جنجالی دیگری هستیم که در پارک پلیس تهرانپارس یک مامور نیروی انتظامی با یک دختر هنجار شکن برخورد می کند. همین فیلم که بخشی از ماجرا با جنجال و هیاهو نشان می دهد مورد سوء استفاده ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی قرار گرفت. ضدانقلاب که دستاویزی برای تخریب پلیس پیدا کرده بود با حربه جریحه دار کردن احساسات عمومی سعی کرد فضا را علیه پلیس متشنج کند اما موضوع اصلی اینجاست که پلیس به واسطه درخواست مردم برای برخورد با این هنجارشکنی‌ها در محل حضور یافته بود. جالب اینجاست که در چنین تصاویری اصل ماجرا یعنی هنجارشکنی افراد نمایش داده نمی شود و تنها نوع برخوردی که در آن صورت گرفته به نمایش در می آید که مشخص نیست پس زمینه آن چه بوده است.
سئوال اصلی در چنین مواردی که متاسفانه به طور قابل تاملی در حال انتشار است بوجود می آید این است که آیا پلیس نباید با زنان هنجارشکن برخورد کند؟ اهداف ضدانقلاب برای مخدوش کردن فضای عمومی و دوقطبی سازی علیه پلیس به خوبی نمایان است اما برخی از افراد خصوصا در شبکه های اجتماعی با دامن زدن به این موارد در راه تحقق هدف ضدانقلاب گام بر می دارند. قطعا پلیس نیز باید هوشمندانه تر با این موارد برخورد کند و در چنین مواردی حتما از پلیس زن برای برخورد با هنجارشکنان زن استفاده شود تا از حواشی بیشتر جلوگیری شود. بحث امنیت این روزها تنها برخورد در فضای واقعی نیست و بایستی طوری عمل شود که در فضای مجازی که شکل دهنده و هدایت کننده افکارعمومی است نیز موضوع امنیت روانی جامعه لحاظ شود.
متاسفانه برخی از زنان هنجارشکن که کارهای منافی عفت عمومی برایشان سهل و آسان است وقتی می بینند که پلیس مرد در برخورد با آنان با موانعی روبروست بیشتر در جهت جنجال سازی و عمل هنجارشکنانه خود پافشاری می کنند. به هر جهت مقابله با زنان هنجارشکن در کنار بسیاری از بزهکاری ها مانند دزدی و زورگیری و ... که پلیس با آن برخورد می کند باید انجام شد و این افراد نباید فکر کنند که جنسیت حاشیه امنی برای عدم برخورد با آنان و ادامه این روند وجود دارد. افرادی که از این نوع هنجارشکنان حمایت می کنند نیز بایستی در این راه خارج از برخورد احساسی بدانند که تضعیف اقتدار پلیس قطعا به تضعیف امنیت و نظم اجتماعی می انجامد و گام در راهی گذاشته اند که به ناهنجاری ها و ناامنی اجتماعی می انجامد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، هنجارشکن، بدحجابی، کشف حجاب، پلیس زن
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا