"عفاف" ومولود مبارک آن "حجاب"، قدرت نرم فزاینده ایی است که در تقابل با سخت ترین دشمنی ها و آتش افروزترین کینه ها به انسان و انسانیت، پیروزمندانه با پرچمی افراشته بیرون می آید و ایران اسلامی از این قدرت نرم به بهترین شکل ممکن برخوردار است و از این روست که دل تاریک دشمنان اسلام و مسلمین کینه ای قدیمی به اندازه «تاریخ پاک زیستی و عفت مداری بشر» با این حق الله دارد." />
هفته ای که خار چشمان مروجان بی حجابی شد/ قدرت نرم
1398/04/25 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34275
کد خبر:
یادداشت/

هفته ای که خار چشمان مروجان بی حجابی شد/ قدرت نرم " حجاب" از سبقه زندگی عفیفانه ملت ایران است

"عفاف" ومولود مبارک آن "حجاب"، قدرت نرم فزاینده ایی است که در تقابل با سخت ترین دشمنی ها و آتش افروزترین کینه ها به انسان و انسانیت، پیروزمندانه با پرچمی افراشته بیرون می آید و ایران اسلامی از این قدرت نرم به بهترین شکل ممکن برخوردار است و از این روست که دل تاریک دشمنان اسلام و مسلمین کینه ای قدیمی به اندازه «تاریخ پاک زیستی و عفت مداری بشر» با این حق الله دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - "عفاف" یک رحمت واسعه است، رحمتی که برای فرد عفیفه " حجاب" و برای جامعه " امنیت" را به ارمغان می آورد. حجاب یک فریضه الهی است، موهبتی که در متعالی ترین درجه، تاج گونه بر بر سر انسان محجبه می نشیند و می درخشد. "امنیت" یک نعمت است، نعمتی که در پس آن صلح و آرامش، پیشرفت و ترقی، عزت و افتخار، استقلال و آزادی مشروع، متصور و محقق می شود.
چه بسا که حفظ دستاوردهای حجاب اعم از آزادی مشروع فردی تا استقلال ملی، از عزتمندی تا آرامش که از حقوق بشری هر جامعه ای محسوب می شود در پس رعایت حق حجاب و قوانین مربوط به آن است و نقض قوانین حجاب، نقض قوانین شهروندی محسوب می شود.
"عفاف" ومولود مبارک آن "حجاب"، قدرت نرم فزاینده ایی است که در تقابل با سخت ترین دشمنی ها و آتش افروزترین کینه ها به انسان و انسانیت، پیروزمندانه با پرچمی افراشته بیرون می آید. از این روست که دل تاریک دشمنان اسلام و مسلمین کینه ای قدیمی به اندازه «تاریخ پاک زیستی و عفت مداری بشر» با این حق الله دارد.
در طول تاریخ "حجاب" برای هر دوره و هر ملت با هر فرهنگ و سننی، موجودی زنده و پویا بوده است اگر چه در این مسیر گاه دستخوش برخی از تحولات شده اما از ظهور اسلام تا کنون به برکت وجود عفیفه مقدسه، زهرای مطهره، حجاب فاطمی، اکمل ترین حجاب ها شد تا از فاطمه (س) به گوش زنان عالم رسانیده شود « ارزینده ترین زینت زن، حفظ حجاب است. »
اما افتخار زن ایرانی این است که " حجاب" برایش میراث کهن ملی است.تحقیقات نشان می دهد حجاب زنان ایرانی در دوران باستان،یعنی قبل از ورود اسلام به ایران، در جهان منحصر به فرد بوده است. تا جایی که ویل دورانت، تاریخ نگار مشهور اتریشی معتقد است مبدع حجاب در جهان، ایرانیان هستند. از طرفی نقش برجسته های این دوره نشان می دهد زن ها در اجتماع از لباس های تنگ و بدن نما استفاده نمی کردند.
وجه امتیازی که غرب هم اکنون نیز از آن بی بهره است و حال بعد از گذشت چند صد سال بعد از گم و نادیده انگاشتنش در پس از بین رفتن بنیان خانواده و ناهنجاری های شدید رفتاری و اجتماعی به آن « گرایشی جهانی » پیدا کرده است. گرایشی که نشان از ظرفیت جهانی شدن « حجاب فاطمی » دارد و ما به اندازه شأن و بزرگی اش به آن نپرداخته ایم!.
ظرفیت جهانی شدن«حجاب فاطمی» برگرفته از ظرفیت «جهان شمول سبک زندگی فاطمی» است، ظرفیت تأثیرگذار بودن « حجاب فاطمی» برگرفته از تأثیر و تأثر خون بیش از دو هزار شهید عفاف و حجاب است، جان و خون هایی که برای ادای حق حجاب، ایثار شد.
و اکنون به ضرس قاطع می توان گفت که تهاجم 270 شبکه فارسی ز بان ماهواره ای و شبکه های فضای مجازی علیه حجاب و عفاف ملت مسلمان به ویژه ملت قدرتمند و عزیز ایران برگرفته از شناخت دشمن از اهمیت عفاف و حجاب در جامعه ایرانی و شناخت قدرت پاک زیستی و عفتمداری است، چیزی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را به برنامه ریزی ضدفرهنگی توسط دست نشانده های واداده ی معلوم الحال خارج نشین وا می دارد تا با براندازی این قدرت نرم معنوی، بزرگترین ضربه تاریخی را به فرهنگ و هویت ملت ایران وارد سازد. و این در حالی است که متاسفانه در کشور ما برای مقابله با این تجاوز دشمن، زمینه مقابله خوبی فراهم نشده است و چه بسا برخی از افراد با موضع گیری های نادرست و مصلحت طلبانه فردی، آب در آسیاب دشمن می ریزند.
هنوز روزی از برگزاری هفته عفاف و حجاب توسط ارگان ها و سازمان هایی که دغدغه مندانه پیگیر مسائل مربوط به این حوزه مهم فرهنگی هستند و دلسوزانه برای تبیین و تعمیق آن قدم بر می دارند؛ نگذشته بود که عصبانیت و خشم عده ای از عناصر بدفکر و روشن فکر نمای داخلی، عده ای قلیل از فریب خوردگان و سربازان پیاده نظام عناصر معلوم الحال خارج نشین؛ چون مصی علینژاد و معدود افرادی که در مصلحت اندیشی " منیت" شان به غایت رسیده است، افسارگسیخته چهره ها و شخصیت های فرهنگی عرصه عفاف و حجاب را هدف قرار دادند تا حسن انجام کارشان را مخدوش کنند.
حرکت زشت و نسنجیده و لوده گری آنها در فضای مجازی، پروژه ای شکست خورده بود که چون سایر پروژه های روئسای اروپا نشین و خودفر وخته شان در قبال حضور میلیونی مردم عزتمند، عفیف ایران در تجمعات و برنامه های هفته عفاف و حجاب چون حبابی لرزان و سبک بود که با اشاره ای شکست و از بین رفت و این نکته را تداعی کرد که سیاهی فقط بر روی ذغال باقی خواهند ماند.
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عفاف و حجاب، قدرت نرم، زندگی عفیفانه، میراث کهن، مطالبه جهانی
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا