عضویت یک محکوم سیاسی در هیأت اجرایی ادوار گذشته کمیته ملی المپیک!
1398/04/26 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34296
کد خبر:
یک منبع موثق به طنین یاس خبر داد:

عضویت یک محکوم سیاسی در هیأت اجرایی ادوار گذشته کمیته ملی المپیک!

بنابر خبر واصله ی پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، فائزه هاشمی رفسنجانی دارای سبقه سیاسی علیه نظام! به عنوان مهمان ویژه نشست فصلی رؤسا، دبیران کل و اعضای هیأت اجرایی ادوار گذشته کمیته ملی المپیک دعوت شد و در آن نشست حاضر شده است!.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - یک منبع موثق از دعوت فائزه هاشمی رفسنجانی به کمیته المپیک خبر داد .
فائزه هاشمی رفسنجانی به عنوان مهمان ویژه نشست فصلی رؤسا، دبیران کل و اعضای هیأت اجرایی ادوار گذشته کمیته ملی المپیک به عنوان مهمان دعوت شده و در نشست این کمیته که به نوعی بدون بُرد رسانه ای برگزار شده، حضور یافته است.
آنچه این دعوت و اجابت آن را از سوی فائزه هاشمی رفسنجانی به نقد می کشاند توجه به چند نکته است از جمله اینکه خانم هاشمی رفسنجانی از چهره های امنیتی است که علاوه بر اینکه به صورت علنی با نظام و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی مخالفت هایی دارد، در چند سال اخیر دارای مسئولیتی در ورزش کشور نبوده است.
دعوت از چنین فردی که سبقه سیاسی تبلغ علیه نظام جمهوری اسلامی و همچنین ماه ها حبس و پنج سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی را در پرونده خود دارد، چیز جز سیاسی کردن مسئله ورزش کشور در سطح المپیک و سیاست بازی برخی از مسئولین فعلی ورزش نمی تواند باشد.
نشست و برخاست فائزه هاشمی با عناصری چون چهره های شناخته شده بهاییت چون مدیر جامعه بهاییان و قبول وکالت تمام بهایین زندان! از دیگر مسائلی است که ورود این شخص به جلسات رسمی سازمان ها و نهادهای دولتی را با شک و شبهه مواجه می کند!
بنابر شنیده های خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس گویا قرار است مسئولیتی نیز به فائزه هاشمی در کمیته المپیک داده شود مسئولیتی چون عضویت در هیئت اجرایی کمیته مذکور!
به هر حال به نظر می رسد اگر مسئولین برگزاری کمیته المپیک بصیرت لازم برای انتخاب و دعوت از افراد با چهره های مثبت فرهنگی و ورزشی را ندارد حداقل مدعوین سایر افرادی که در این نشست حضور دارند سر را زیر برف نکرده و در کنار چنین افرادی با افتخار تمام ننشینند! در حالیکه ملبس به لباس پیامبر اکرم (ص) ائمه اطهار نیز می باشند!
این دست اقدامات نه تنها به نفع ورزش کشور نیست بلکه این مهم را نیز به قهقرا کشانده و مانند بسیاری از مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی به طعم بد سیاست زدگی دچار می کند.
قطعا اگر برگزار کنندگان این جلسه بر زشتی و بی منطقی کار خود واقف نبودند این جلسه را مانند سایر جلسات علنی برگزار کرده و حتی چون گذشته تصاویری از آن را ارائه می دادنند که این قطعا عذری بدتر از گناه است.
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فائزه هاشمی، جلسه، کمیته المپیک
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا