فرهاد جم در نقش یک روحانی در «ستایش۳»
1398/04/30 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34331
کد خبر:

فرهاد جم در نقش یک روحانی در «ستایش۳»

بازیگر سریال «ستایش ۳» گفت: با توجه به فیلمنامه‌ای که خواندم احتمال می‌دهم که مخاطب با سریال «ستایش ۳» ارتباط خوبی برقرار می‌کند، از نظر من مردم این سریال را دوست خواهند داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فرهاد جم پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر کار خاصی در دست ندارم، پیشنهادات نسبتاً زیادی داشتم، اما به دلایل مختلف فعلاً در هیچکدام از آن‌ها حضور ندارم، آخرین فعالیتم به سریال «ستایش۳» باز می‌گردد که فعلاً در نوبت پخش است.
بازیگر سریال «ستایش۳» درباره نقش خود در این سریال تاکید کرد: تجربه بازی در نقش یک روحانی به شدت متفاوت بود و البته سختی‌های خودش را داشت، بازی در «ستایش۳» برای شخص من اتفاق جذابی بود و حال باید دید مردم چه نظری در مورد نقش خواهند داشت.
وی درباره تجربه بازی در آثار پرمخاطب تلویزیونی تصریح کرد: من در سریال پرمخاطب «همسران» به ایفای نقش پرداختم، اما هیچ قاعده‌ای وجود ندارد که به فرض مثال بازیگری که در یک اثر پرمخاطب بازی کرده آینده بازیگری‌اش تامین می‌شود، البته نگاه مخاطب بی تاثیر نیست، زیرا در هر صورت بعد از دیده شدن تهیه‌کنندگان و کارگردانان بیشتر سراغ مخاطب می‌روند، اما واقعا چارچوب خاصی را نمی‌توان برای آن ترسیم کرد.
میزان
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرهاد جم,بازیگر,روحانی,ستایش 3,سریال
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا