کاظمی: دلم روشن است بیشتر از دوره‌های قبل سهمیه می گیریم/ تمرکز ما روی قایق دونفره است
1398/05/13 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34507
کد خبر:

کاظمی: دلم روشن است بیشتر از دوره‌های قبل سهمیه می گیریم/ تمرکز ما روی قایق دونفره است

بانوی ملی‌پوش کایاک ایران ابراز امیدواری کرد قایقرانان نسبت به دوره های قبل سهمیه بیشتری در المپیک توکیو کسب کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - ملی‌پوشان کایاک و کانوی ایران خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و جهانی مجارستان آماده می‌کنند که از اواخر مردادماه آغاز خواهد شد.
هدیه کاظمی ملی پوش کایاک ایران و دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: در آخرین تست تک نفره که در ماده ۵۰۲ ۲۰۰ متر شرکت کردیم در ۲۰۰ متر آرزو حکیمی اول شد و در ۵۰۰ متر من. با توجه به اینکه نتایج ورزشکاران در کاپ های جهانی را آنالیز کردیم تصمیم بر این شد برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان در قایق دو نفره رقابت کنیم.
وی افزود: بهترین قایق دو نفره ترکیب من و آرزو حکیمی بود به همین دلیل با تصمیم فدراسیون و کادر فنی قرار شد تمام تمرکز ما روی این قایق باشد چرا که شانس قایق دونفره بیشتر از تک نفره است.
بانوی ملی‌پوش کایاک ایران با اشاره به اینکه تعداد سهمیه ها در مسابقات جهانی از ۹ به ۶ سهمیه کاهش یافته یادآور شد: این موضوع کار ما را سخت می‌کند اما ما مسابقات قاره‌ای را سال آینده در تایلند پیش رو داریم که شانس ما برای کسب سهمیه زیاد است. هدف ما بیشتر این است که در مسابقات جهانی مجارستان تایم ها را بهبود ببخشیم.
هدیه کاظمی به پیشرفت رکوردهای ملی پوشان در تمرینات اشاره کرد و گفت: نسبت به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رکوردهای ما بهتر شده است، اگر بتوانیم در مسابقات جهانی مجارستان جزو ۹ نفر اول باشیم این برای ما پیشرفت محسوب می شود و سهمیه ما در آسیا قطعی خواهد شد.
دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی با اشاره به اینکه برای مسابقات قاره ای ۶ ماه فرصت باقیست عنوان کرد: بعد از مسابقات جهانی می‌توانیم برای مسابقات آسیایی تمریناتمان را ادامه دهیم. در این رقابت ها می توانیم در ماده های تک نفره رقابت کنیم اگر بتوانیم من و آرزو حکیمی هر دو سهمیه بگیریم در این صورت در المپیک می توانیم در قایق دونفره هم مسابقه دهیم.
ملی‌پوش کایاک ایران درباره این که شانس خود را برای المپیکی شدن چقدر می بیند یادآور شد: در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ در قایق دونفره طلا گرفتیم. من نقره بازی‌های آسیایی را دارم و آرزو حکیمی هم مدال های زیادی را در کارنامه دارد. با توجه به سابقه‌ای که رشته قایقرانی دارد دلم روشن است نسبت به دوره های قبل سهمیه بیشتری می‌گیریم چون در بازی‌های آسیایی مدال های رنگارنگ خوبی کسب شد هدف اصلی فدراسیون هم این است که در مسابقات قاره ای سهمیه بگیریم.
کاظمی در پایان گفت: ۲ کاپ جهانی برگزار شد اما خیلی از کشورها در آن شرکت نداشتند در صورتی که در مسابقات جهانی مجارستان حتما همه کشورها برای کسب سهمیه حضور پیدا می‌کنند به همین دلیل ما شناخت کاملی از حریفان آسیایی نداریم. در مسابقات کاپ جهانی فقط چینی ها بودند که رکوردهای آنها هم جالب نبود ما آماده همه چیز هستیم.
انتهای پیام/ک

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کاظمی، کایاک، ملی پوش کایاک، سهمیه المپیک
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا