در نمایشگاه «مادر، نوزاد، کودک» چه خبر است؟
1398/05/27 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34668
کد خبر:

در نمایشگاه «مادر، نوزاد، کودک» چه خبر است؟

نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک» رویدادی تخصصی و معتبر در زمینه مادران، کودکان و نوزادان است که هرساله برگزار می‌شود و امسال هم از 24 مرداد ماه کار خود را شروع کرده و امروز 27 مردادماه آخرین روز این نمایشگاه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - اگر به دنبال نمایشگاهی تخصصی در زمینه محصولات مرتبط با مادران، کودکان و نوزادان می‌گردید می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 18 سری به «دهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک» در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران بزنید.

این نمایشگاه رویدادی تخصصی و معتبر در زمینه مادران، کودکان و نوزادان است که هرساله برگزار می‌شود و امسال هم از 24 مرداد ماه کار خود را شروع کرده و امروز 27 مردادماه آخرین روز این نمایشگاه است.

خدمات رایگان در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک
در این نمایشگاه علاوه بر محصولات جدید، می‌توانید با آموزش‌ها و اطلاعات جالبی در مورد فرزند خود پیش از تولد آشنا شوید، همچنین کارگاه‌های آموزشی مختلفی در این نمایشگاه برگزار می‌شود که غربالگری رایگان بینایی سنجی، روش‌های کاهش استرس بارداری، روانشناسی مادر و کودک، تست هوش رایگان، روش‌های استعدادیابی کودکان و کارگاه‌های تربیتی نوزاد و کودک از جمله این کارگاه‌هاست.

اگر امروز به این نمایشگاه بروید می‌توانید از ساعت 11 تا 12 در کارگاه مراقبت اولیه نوزاد و از ساعت 14 تا 15 در کارگاه مهارت پیشگیری از افسردگی و افسردگی بعد از زایمان شرکت کنید.
نمایشگاهی از محصولات کاملا ایرانی
با توجه به اینکه دهمین نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک بین‌المللی است، عنوان شده بود که کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین و اسپانیا هم در آن حضور دارند اما آنچه که به چشم دیده شد حضور شرکت‌های ایرانی و کالاهای ایرانی بود.
ضمن اینکه برخی از لباس‌ها و وسایل نوزاد در این نمایشگاه فروشی نیست و بنا بر گفته غرفه‌داران نمونه‌هایی از محصولات در دست تولید است که در زمستان عرضه می‌شود.

از کالسکه 10 میلیونی تا تخت و کمد 17 میلیونی!
پیش از رفتن به این نمایشگاه باید بدانید که علی‌رغم حضور شرکت‌های ایرانی و ارائه کالاهای داخلی،قیمت‌ها چندان هم ارزان نیست، برای مثال قیمت کالسکه در این نمایشگاه از 3 میلیون و 800 شروع می‌شود و در برخی غرفه‌ها تا 10 میلیون تومان هم قیمت دارد.

در این نمایشگاه شما با ماشین لباسشویی کودک ایرانی مواجه می‌شوید که قیمت آن از 400 هزار تومان شروع می‌شود و با توجه به حجم و امکانات به یک میلیون و 200 هزار تومان هم می‌رسد!
همچنین صندلی کمکی برای نشستن کودک با قیمت‌های مختلف نمونه‌ای دیگر از رواج مصرف گرایی در این نمایشگاه است. ناگفته نماند که این نمایشگاه با ارائه لوازم غیرضروری و فانتزی برای کودکان و نوزادان علاوه بر اینکه پروسه فرزندآوری را سخت و گران نشان می‌دهد به رواج مصرف‌گرایی و ایجاد نیاز کاذب نیز دامن می‌زند. بنابراین اگر به این نمایشگاه می‌روید مراقب باشید در دام نیاز کاذب اسیر نشوید و آنچه را که واقعا مورد نیازتان هست تهیه کنید.
اگر هم در این نمایشگاه به دنبال سرویس خواب نوزاد هستید باید بدانید که یک سرویس خواب ایرانی شامل تخت و کمد بین 10 تا 17 میلیون تومان قیمت دارد، البته بعضی از غرفه‌ها اجناس ایرانی‌شان را با عنوان چوب راش آمریکایی معرفی و قیمت‌ها را بر همین اساس به مشتری اعلام می‌کنند.

اگر بیشتر به دنبال اسباب بازی و وسایل اتاق کودک هستید باید به سالن خلیج فارس بروید، در این سالن وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، انواع اسباب بازی و همچنین وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی‌ها و جشن کودکان به چشم می‌خورد، برای مثال یک پبراهن توری برای یک کودک دو تا سه ساله از 450 هزار تومان تا 870 هزار تومان قیمت دارد!

جانمایی اتاقی برای شیردهی و تعویض کودک
اگر با کودک و نوزاد خود به نمایشگاه می روید می‌توانید آسوده باشید، چرا که هم امکان ورود کالسکه وجود دارد و هم اتاقی برای شیردهی و تعویض کودک تعبیه شده تا مادران راحت باشند، ضمن اینکه فضایی هم به‌عنوان شهربازی برای استفاده کودکان بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

همچنین بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز مختلف درمانی حوزه ناباروری و زایمان در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.
خبرگزاری فارس
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نمایشگاه، مادر ، نوزاد، کودک، نمایشگاه تخصصی،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا