شجاعی: توانمندی بازیکنان ما مدال طلا بود/ تیم را رها نمی‌کنیم
1398/06/07 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34766
کد خبر:

شجاعی: توانمندی بازیکنان ما مدال طلا بود/ تیم را رها نمی‌کنیم

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: حق بازیکنان ما این بود در رقابت‌های غرب آسیا طلا بگیرند اما خوشحالیم که توانستند با مدال به ایران برگردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - تیم ملی بسکتبال بانوان ایران موفق شد در رقابت‌های غرب آسیا به عنوان سومی برسد تا نخستین مدال ملی تاریخ بسکتبال را بعد از انقلاب با پوشش اسلامی کسب کند.
فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: خوشحالیم بازیکنان ما با مدال برگشتند اما حق‌ و توانمندی‌شان بیشتر بود و حتی می‌توانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند. به خاطر بی‌تجربگی و مشکلاتی که بود در بازی با سوریه باختند و نباید این باخت رقم می‌خورد. با این شکست ایران نتوانست راهی فینال شود. البته بازیکنان ما مصمم هستند ما هم باید تمرینات را بیشتر کنیم و چند بازی دوستانه نیز برای تیم ملی در نظر بگیریم.
وی درباره اینکه اردوهای تیم ملی برای رقابت‌های کاپ آسیا از چه زمانی آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: هنوز فیبا زمان مسابقات سید B را اعلام نکرده. به ما اطلاع بدهند برای تیم ملی برنامه‌ریزی می‌کنیم. البته ما تیم را رها نخواهیم کرد باید با کادر جلسه بگذاریم و این تورنمنتی که برگزار شد را بررسی کنیم.
شجاعی درباره آغاز لیگ برتر هم گفت: قرار است جلسه هماهنگی شنبه برگزار شود. امیدواریم تعداد تیم‌های شرکت‌کننده همانند سال گذشته باشد. مسابقات از اول آبان آغاز می‌شود و تیم‌ها نیز محدودیتی برای جذب بازیکن ملی ندارند.
خبرگزاری فارس
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بستکبال زنان، زنان ورزشکار، نایب رئیس بانوان فدارسیون بسکتبال
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا