توصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی به والدین؛ روزانه ‌نیم ساعت به امور واجب خانه اختصاص دهید
1398/06/10 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34816
کد خبر:

توصیه‌های حجت‌الاسلام قرائتی به والدین؛ روزانه ‌نیم ساعت به امور واجب خانه اختصاص دهید

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: مدیریت خانواده یکی از ارکان اساسی در تربیت فرزندان است، والدین باید در مسائل خانه و خانواده با اختصاص زمان مناسب در کنار فرزندان بوده به امور روزمره بپردازند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همایش بزرگ رهروان زینبی ویژه مدیران، مبلغان، اساتید و معاونین حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در همایش بزرگ رهروان زینبی با اشاره به نقش مهم مدیریت در امور خانواده اظهار داشت: مدیریت خانواده یکی از ارکان اساسی در تربیت فرزندان است، والدین باید در مسائل خانه و خانواده با اختصاص زمان مناسب در کنار فرزندان بوده و به امور روزمره بپردازند.
وی افزود: اختصاص وقت برای غذا خوردن در کنار اعضای خانواده، تماشای فیلم و صحبت کردن در جمع خانواده سبب کاهش آسیب و افزایش همدلی در خانواده می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه بیان کرد: پدر و مادر در پایان روز باید با اختصاص وقت حداقل نیم ساعت به امور واجب خانه از جمله حضور بر سر سفره و غذا خوردن در کنار خانواده، تماشای تلویزیون و صحبت کردن در خصوص امور روزانه در تربیت بهتر فرزندان خود بکوشند.
قرائتی ادامه داد: طلاب در سخنرانی‌ها باید به موارد تبلیغی دقت کنند، خطبه آسان بخوانند، در منبر داد نزنند و آرام صحبت کنند.
وی در پایان با تأکید بر مهارت‌آموزی طلاب بیان کرد: طلاب در روزهای پنج‌شنبه به مهارت‌آموزی بپردازند که گفت‌وگو در مورد احکام و حدیث و موارد دیگر می‌تواند از برنامه‌های این روز تعطیل باشد.
خبرگزاری فارس
انتهای پیام/ش

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
حجت الاسلام قرائتی، خانه، خانه داری،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا