پلیس: هیچ برنامه‌ای برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد
1398/06/27 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
35105
کد خبر:

پلیس: هیچ برنامه‌ای برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد

رئیس پلیس پایتخت گفت: هیچ برنامه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین مرحله عملیات برخورد با اراذل، اوباش و مزاحمین نوامیس در سال 98 با یک ماه کار اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه افراد، کنترل فضای مجازی، شناسایی پاتوق اراذل و کنترل پارکها و بوستان برگزار شد، اظهار کرد: با برخورد جدی و قانونی با مجرمانی که اقدام به باج‌گیری و زورگیری می‌‌کردند با تشکیل 142 پرونده قضایی، 207 محله پاک‌سازی شد.
رئیس پلیس پایتخت افزود: محله‌های فرحزاد، تهرانپارس، نارمک، افسریه، مشیریه، فلاح، 13 آبان و قسمتی از شهرستان ری و همچنین 113 قهوه‌خانه، 37 باشگاه بدنسازی و 49 بوستان نیز پاک‌سازی شدند.
وی با اشاره به بازداشت 128 نفر از اوباش سطح‌دار و عاملان اصلی ضرب و شتم و تخریب در این طرح، تصریح کرد: در این رابطه نیز هشت باند مواد مخدر منهدم شد.
این مقام انتظامی به افرادی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی و رفتار خارج از عرف می‌کنند، هشدار داد و یادآور شد: پلیس با قدرت با این افراد برخورد خواهد کرد و بر اساس هماهنگی‌ها، احکام سنگینی برای آنها درنظر گرفته خواهد شد.
رحیمی همچین به افرادی که با پرسه‌زنی در حوالی مدارس اقدام به ایجاد مزاحمت و توزیع موادمخدر می‌کنند، هشدار داد و از برخورد جدی پلیس با این افراد خبر داد
به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ پلیس امنیت و راهنمایی و رانندگی برای رژه نیرو‌های مسلح در روز 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس، تدارک بسیار ویژه‌ای دیده است.
وی افزود: محدویت ترافیکی درنظر گرفته شده برای این روز اعلام خواهد شد و تیمهای ویژه امنیت و اطلاعاتی تشکیل و در محدوه پنج تا 10 کیلومتری محل رژه مستقر خواهند شد.
این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری دربی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال، متذکر شد: علاقمندان فوتبال باید بلیت الکترونیک تهیه کنند و به هیچ عنوان در ورودی ورزشگاه و محل ورزشگاه بلیت فروخته نخواهد شد.
رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هیچگونه برنامه‌ای برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود ندارد، گفت: از هواداران می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، ورزشگاه، پلیس
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا