بازدید رایگان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمدید شد
1398/07/08 - 12:26
تاریخ و ساعت خبر:
35330
کد خبر:

بازدید رایگان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمدید شد

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دلیل استقبال هموطنان، بازدید رایگان از موزه را تا روز 15 مهرماه سال جاری تمدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - به دلیل استقبال مردم، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زمان بازدید رایگان از موزه را تا 15 مهرماه تمدید کرد.
قیمت بلیط این موزه 12 هزار تومان بوده کهبا هماهنگی‌های انجام شده، ساعت بازدید رایگان از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا 15 مهرماه در ساعت کاری ازشنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 اعلام شده است.
علاقمندان می توانند برای بازدید از بخش‌های مختلف موزه در روز پنجشنبه ساعت 9 تا 21 و در روز جمعه ساعت 10 تا 21 مراجعه کنند.
همچنین بازدید از نمایشگاه «شکارکرکس‌ها» همه روز از ساعت 10 تا 18 تا پایان روز 15 مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای علاقمندان امکان پذیر است.
این موزه با بخش‌های مختلفی همچون منازل هفتگانه، تالار پروانه‌ها، باغ درّه، سراسرنما، برج پرچم، دریاچه نمایش، نمایش 3 بعدی، مزار و یادمان شهدا، سینمای 5 بعدی،‌نمایشگاه خودروی شهدای هسته‌ای، نمایشگاه ادوات جنگی و یادمان فکه ( تور مجازی) می‌تواند برای ساعات طولانی شما در حال و هوای دفاع مقدس غرق کند.
شما می‌توانید به راحتی از طریق مترو خط 1 و ایستگاه شهید حقانی خود را به این موزه برسانید، به دلیل این که جانبازان زیادی از آن بازدید می‌کنند امکانات حمل و نقل راحت بازدیدکنندگان فراهم است.
فارس
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دفاع مقدس، باغ موزه دفاع مقدس،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا