اجرای سند 2030 اینبار در خیابان ها/ کودک آزاری به شیوه نوین
1398/07/16 - 07:46
تاریخ و ساعت خبر:
35546
کد خبر:

اجرای سند 2030 اینبار در خیابان ها/ کودک آزاری به شیوه نوین

تهیه کنندگان مصاحبه ویدئویی اخیر به دنبال جاری و اجرا کردن سند 2030 در خیابان‌ها هستند اما کودکانی که از قشر مرفه و متوسط رو به بالای جامعه هستند نیز موارد سخیف این سند را پس می زنند و این یعنی؛ این فیلم هر چقدر که موضوع و سوژه سیاه و ناپسندی را دنبال می کند اما یک نتیجه مثبت در آن وجود دارد اینکه ذهن معصوم کودکان آماده و پذیرای مسائل جنسی نیستند و آنرا پس می زنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - امیر حمزه نژاد: اخیرا فیلمی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است که سوژه بسیار سیاهی را پیگیری می کند. در این فیلم یک زن بدحجاب به عنوان گزارشگر حضور دارد و به سراغ کودکان و در آخر نوجوانان می رود و با کمال بی حیایی از آنها سئوال می کنند که «می دانند چطوری به دنیا آمده اند!»
اگرچه سئوال از کودکان بسیار بی شرمانه است اما واکنش‌ها خصوصا زمانی که کودکان مخاطبان این سئوال هستند با کمال ادب و حیا همراه است و آنها از این موارد اظهار بی اطلاعی می کنند و حتی نوجوانانی که کمی بزرگتر هستند نیز حیا را چاشنی پاسخ خود می کنند و بیان می کنند که از این موضوع اطلاعی ندارند. به نظر می رسد نوجوانان از پاسخ دادن به این پرسش شرم می کنند.
جالب اینجاست که همه لوازم و تجهیزات این مصاحبه ویدئویی به وجهی ترتیب داده شده است که مخاطبان را با واسطه مسائل جنسی جذب کند. درواقع این مصاحبه را می توان یک مصاحبه کاملا جنسی عنوان کرد. چه گزارشگر بدحجاب که با ظاهری غیرمتعارف در فیلم دیده می شود، چه سئوال و نوع پرسش وی از مصاحبه شوندگان نشان می دهد که عامل جذابیت جنسی برای تهیه کنندگان این گزارش مهم بوده و بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند.
این فیلم هر چقدر که موضوع و سوژه سیاه و ناپسندی را دنبال می کند اما یک نتیجه مثبت در آن وجود دارد و نتیجه این است که ذهن معصوم کودکان آماده و پذیرای مسائل جنسی نیستند و آنرا پس می زنند.
به نظر می رسد تهیه کنندگان این مصاحبه ویدئویی به دنبال جاری و اجرا کردن سند 2030 در خیابان‌ها هستند اما کودکانی که از قشر مرفه و متوسط رو به بالای جامعه هستند نیز موارد سخیف این سند را پس می زنند. درواقع این مصاحبه به طور آشکارا بیان می کند که دنیای بچه ها پاک و معصومانه است و نباید جهان آنان را به این موارد آلوده کنیم.
این در شرایطی است که در سند 2030 مطرح می شود که آموزش های جنسی مستقیم به کودکان برای اینکه آنان از خود در برابر تعدی و تجاوزات جنسی محافظت کنند، باید آموزش داده شود. اما این گزارش به خوبی نشان می دهد که آموزه های سخیف این سند با فطرت و ذات کودکان منافات دارد.
درواقع به نظر می رسد که بایستی برعکس آموزه های این سند کار کرد و به جای اینکه موارد جنسی را به بچه ها آموزش داد بایستی به بزرگترهایی مانند مصاحبه کننده این فیلم یاد داد که چگونه با کودکان برخورد کنند و آنها را با دنیای معصومانه و پاک آنان آشنا سازند.
درواقع بایستی این سئوالات را به نوعی کودک آزاری به شکل نوین وبا پوشش اجرای سندهای سخیف عنوان کرد. اینکه چرا بایستی ذهن کودکان را به این مسائل درگیر کرد از جمله موارد است که با دیدن چنین فیلمی به ذهن هر انسانی متبادر می شود. از سوی دیگر آموزش این موارد به کودکان باعث ایجاد مشکلات بیشتر برای انان خصوصا در اینده می‌شود. از یکسو شبکه های اجتماعی و فضای مجازی باعث بلوغ زودرس کودکان می شود حالا با آموزش های جنسی بیشتر کودکان را دچار این موارد می کنیم ودر دوران نوجوانی با توجه به اینکه جامعه جوابگوی این مسائل نیست مشکلات زیادی گریبانگیر این افراد می شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فیلم، آپارات، سند 2030 ، مصاحیه جنسی از کودکان،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا