فرمانده سپاه: دشمن را در زمین و دریا خوار کردیم
1398/08/03 - 20:47
تاریخ و ساعت خبر:
35900
کد خبر:

فرمانده سپاه: دشمن را در زمین و دریا خوار کردیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را خوار و ذلیل کرده‌ایم، نه فقط شکست داده‌ایم بلکه ذلیل و عاجز شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را خوار و ذلیل کرده‌ایم، نه فقط شکست داده‌ایم بلکه ذلیل و عاجز شده‌اند.
سردار سرلشکر حسین سلامی در آئین افتتاح مصلی نماز جمعه شهر پاتاوه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی وفادار، ولایی، عاشق وطن و عاشق اسلام دانست و اظهار داشت: خدمت به شما مردم بزرگ‌ترین افتخار ما است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما سرنوشت سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را خوار و ذلیل کرده‌ایم، نه فقط شکست داده‌ایم بلکه ذلیل و عاجز شده‌اند.
سلامی گفت: دشمنان در بیرون از مرزها، در مرزها، در دریاها، آسمان‌ها و هر کجا که بودند تهدیدشان کردیم و سر جایشان نشستند و فهمیدند که نباید با این ملت دست و پنجه نرم کنند اما ما به این دشمن اکتفا نکردیم و علاوه بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و متحدان و مزدوران آنها، با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آنها را هم دشمن ملت ایران می‌دانیم.
وی با بیان اینکه من برای بوسیدن خاک کف پای شما ملتی که برای اربعین امام حسین(ع) عاشقانه و مشتاقانه راه‌های سخت را پیموده‌اید به اینجا آمده‌ام، ابراز کرد: امروز حضور در جمع شما مردمانی که مثل طبیعت این سرزمین سرافراز، سربلند و برافراشته هستید برای بنده افتخاری فراموش‌ناشدنی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ما می‌بینیم که چگونه سلاح‌ها و مغزهای دشمنان از کار افتاده، قلب‌هایشان متوقف شده است و نمی تپد و برای مقابله با شما علائم بالینی حیاتی ندارند اما این کافی نیست.
سلامی با بیان اینکه ما احساس می‌کنیم در میان مردم زنده‌ایم و وقتی در میان شما هستیم نفس می‌کشیم و حیات و عزت داریم، خاطرنشان کرد: عزت ما از ملت ما است چون این ملت نشان داد هر چه دشمن بیشتر فشار می‌آورد ملت بیشتر موفق می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه ما در تحریم بیشتر ساختیم و بیشتر به فکر مردمان فقیر و محروممان بوده‌ایم، گفت: ما یاد گرفته‌ایم که باید برای مردم صادقانه، خالصانه و بی‌منت خدمت کنیم و منت مردم را هم بکشیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شما ملت ایران روی چشمان ما و در قلب‌های ما جا دارید، تأکید کرد: ما بدون شما زنده نمی‌مانیم اما تا آخر ایستاده‌ایم و امروز شما مثل سروهای بلند سرافراز، باآبرو و عزیز هستید که هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌تان راهی ندارد.
سلامی با تقدیر از همه کسانی که در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب دو هفته پبش به ما فرمان داد مشکلات شما را هر چه می‌توانیم حل کنیم بنابراین ما فرستادگان رهبر معظم انقلاب هستیم و از طرف ایشان آمده‌ایم.
وی با بیان اینکه هر آنچه ساخته می‌شود از اراده و آن قلب نورانی سرچشمه می‌گیرد و ما ابزار هستیم، خاطرنشان کرد: اراده از آن ولی خدا است که دغدغه او پیشرفت و عزت این جامعه و رفاه، امنیت و سربلندی این ملت است بنابراین ما تا آخر با شما هستیم.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سپاه,دشمن,انقلاب اسلامی,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا