فیلم | حمله بی‌رحمانه معلم آمریکایی به یک دانش‌آموز
1398/08/20 - 10:51
تاریخ و ساعت خبر:
36287
کد خبر:

فیلم | حمله بی‌رحمانه معلم آمریکایی به یک دانش‌آموز

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که معلم مدرسه‌ای در ایالت «تگزاس» آمریکا، یک دانش‌آموز را به شکل بی‌رحمانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - ویدئویی که روز شنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که یک معلم آمریکایی به شکل بی‌رحمانه‌ای یکی از دانش‌آموزان را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
در این ویدئو، معلم ابتدا چندین مشت به صورت دانش‌آموز می‌کوبد و سپس وی را از روی صندلی به زمین انداخته و با لگد به سر او می‌کوبد. سپس در حالی که این دانش‌آموز روی زمین افتاده و ظاهرا گریه می‌کند، معلم عصبی بالای سر وی ایستاده و بر سر وی فریاد می‌کشد.
بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده، این حادثه عصر روز جمعه در مدرسه‌ای در شهر «کایل» ایالت «تگزاس» آمریکا رخ داده است.
فیلم حمله بی رحمانه معلم آمریکایی به دانش اموز

در پی این حادثه، دانش‌آموزان پلیس را در جریان قرار داده‌اند و این معلم زن ۳۲ ساله، که «تیفانی شیدل لنکفورد» معرفی شده، به اتهام حمله خشن بازداشت شده است. در پی انتشار ویدئوی این حادثه، مدرسه اعلام کرده است که این معلم را اخراج کرده است.
دانش‌آموز ۱۵ ساله‌ای که مورد حمله قرار گرفته، به بیمارستان منتقل شده است. در مورد دلیل این اقدام خشونت‌آمیز معلم اطلاعاتی منتشر نشده است.
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فیلم، خشونت در امریکا، خشونت معلم آمریکایی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا