ازدواج به سبک جهادگران در کوره آجرپزی تهران
1398/08/25 - 11:27
تاریخ و ساعت خبر:
36421
کد خبر:

ازدواج به سبک جهادگران در کوره آجرپزی تهران

یک زوج جهادگر تصمیم گرفته‌اند تا مراسم ازدواج خود را در کنار مردم حاشیه‌نشین شهر تهران برگزار کنند. گروه جهادی الکفیل هم از این اقدام عروس و داماد استقبال کرده و مقدمات جشن ازدواج آنها را فراهم کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - دو جوان جهادگر و انقلابی می‌خواهند شادترین لحظات ناب زندگی‌شان را با مستضعفان جامعه تقسیم کنند و جشن آغاز زندگی‌‌ را به‌جای تالار‌های مجلل این شهر، در کنار ایتام و فقرای ساکن کوره پزخونه‌های جنوب تهران برگزار کنند. گروه جهادی "الکفیل" هم از این اقدام عروس و داماد استقبال کرده و مقدمات جشن ازدواج آنها را فراهم کرده است.
برخلاف همه عروسی‌ها که همه به عروس و دوماد، هدیه می‌دهند این‌ دفعه، این زوج جهادگر و دوستان جهادی‌شان هستند که به مددجویان حاشیه‌نشین پایتخت هدیه می‌دهند.
قرار است در این مراسم، علاوه بر تقسیم گوشت گرم و سبد کالایی و ملزومات اولیه زندگی در میان نیازمندان، خطبه عقد این دو زوج جوان در حضور مردم حاشیه‌نشین منعقد شود.
گروه جهادی الکفیل طی فراخوانی از عموم مردم دعوت کرده تا در مراسم این زوج جهادگر شرکت کنند. این مراسم روز پنجشنبه 30 آبان از ساعت 15 در منطقه شهرری، ابتدای جاده ورامین، کوره آجرپزی، جایگاه بنزین محله نظامی برگزار می‌شود.


بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جهادگران، کوره آجرپزی، ازدواج جهادگران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا