گرمخانه‌های سیار فعال شد/ ماشین‌های گشت به سراغ بی‌خانمان‌ها
1398/08/27 - 17:42
تاریخ و ساعت خبر:
36458
کد خبر:

گرمخانه‌های سیار فعال شد/ ماشین‌های گشت به سراغ بی‌خانمان‌ها

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با اشاره به اینکه گرمخانه‌های سیار از دیشب در پایتخت فعال شد،‌ گفت: مراجعه به گرمخانه‌ها ۱۴ درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سیدمالک حسینی درباره فعالیت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در خصوص افراد بی‌خانمان با توجه به برودت هوا گفت: افرادی که به طور داوطلبانه به گرمخانه ها مراجعه کردند نسبت به ۴۸ ساعت گذشته ۱۴ درصد افزایش داشتند.
وی افزود: همچنین تماس های مردمی به سامانه ۱۳۷، ۲۳ درصد نسبت به روزهای گذشته رشد داشته است که جا دارد از مردم برای این همکاری تشکر کنیم.
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی اضافه کرد: با توجه به جلب اعتمادی که همکاران ما با آموزش های ویژه داشتند افراد بی خانمانی که در محدوده های مسکونی و فضاهای شهری حضور دارند خودشان به گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنند، در واقع برای جذب افرادی که در مناطق بی‌دفاع شهری حضور دارند مشکل داریم.
حسینی در ادامه گفت: البته با همکاری سازمان های مردم نهاد که در این مدت حضور مستمری داشتند و دیشب با اینکه بارندگی شدت داشت و ترافیک سنگینی داشتیم ما را یاری کردند، توانستیم خدمات خوبی بویژه در مناطق بی دفاع شهری ارائه دهیم.
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی عنوان کرد: از شب گذشته گرمخانه های سیار نیز فعال شدند و گشت‌ها به ۴۰ ماشین افزایش یافت.
وی با اشاره به اینکه با سازمان های مردم نهاد و بهزیستی هماهنگی و همکاری خوبی داشتیم و این اقدامات امشب و شب های آینده ادامه خواهد داشت، گفت: همکاران رسانه‌ای در خصوص سرعت عمل گشت‌ها مطالبی عنوان کردند، اما گفتن این موضوع ضروری است که دلیل عمده تاخیرها به علت شرایط ترافیکی خاص شب گذشته بوده است و امیدوارم با رفع این موانع سرعت امداد رسانی افزایش یابد.
فارس
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
گرمخانه، بی خانمانان، گرمخانه سیار
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا