حضور غافلگیرانه رئیس قوه قضائیه در دادگستری شهریار
1398/09/06 - 22:34
تاریخ و ساعت خبر:
36600
کد خبر:

حضور غافلگیرانه رئیس قوه قضائیه در دادگستری شهریار

رئیس قوه‌ قضائیه در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده، در دادگستری شهرستان شهریار حضور یافت و با مراجعین و مقامات قضایی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - صبح امروز چهارشنبه ششم آذر، رئیس قوه قضاییه در دیداری از پیش اعلام نشده به شهریار رفت و در ساختمان دادگستری این شهرستان با مراجعین و مقامات قضایی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
در این بازدید، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با حضور در شعبات مختلف حقوقی، کیفری و مدنی دادگستری، به گفت‌وگو با مراجعه‌کنندگان پرداخت و به مشکلات آن‌ها از نزدیک رسیدگی کرد.
در پایان این بازدید، رئیس قوه قضائیه در گفت‌وگو با رییس کل دادگستری شهریار در جریان آخرین وضعیت قضایی شهرستان شهریار قرار گرفت و تعدادی از مراجعه‌کنندگان، پرونده‌های خود را با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند و حجت‌الاسلام رئیسی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات قضایی صادر کرد.
پس از پایان بازدید رئیس قوه قضاییه از دادگستری شهریار، آیت‌الله رئیسی با حضور در منزل شهید امنیت، مرتضی ابراهیمی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کرد.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قوه قضاییه,رئیسی,دادگستری,شهریار,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا