میدان دادن به جوانان راه شکوفایی استعدادهاست
1398/09/17 - 21:02
تاریخ و ساعت خبر:
36966
کد خبر:
تولیت استان قدس رضوی مطرح کرد:

میدان دادن به جوانان راه شکوفایی استعدادهاست

مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید به جوانان میدان داد تا شکوفایی استعدادهای آنان را شاهد باشیم لذا سرمایه‌گذاری برای جوانان از هر سرمایه‌گذاری مهم‌تر است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - حجت‌الاسلام احمد مروی عصر یکشنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار شد، با بیان اینکه سعی داریم با مردم در ارتباط باشیم، اظهار کرد: هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در تالار ولایت واقع در رواق امام خمینی (ره) برای رسیدگی به مشکلات مردم پاسخگو هستم.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مردم بدون نوبت و هماهنگی قبلی می‌توانند به من مراجعه کنند، افزود: بنا داریم از جوانان در کارهای مدیریتی آستان قدس رضوی استفاده کنیم لذا به کمک شما جوانان برای ارتباط‌گیری بیشتر با مردم نیازمندیم.
حجت‌الاسلام مروی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از جوانان ما از جان، مال و خانواده خود برای حفظ آب و خاک گذشتند، تصریح کرد: باید به جوانان میدان داد تا شکوفایی استعدادهای آنان را شاهد باشیم لذا سرمایه‌گذاری برای جوانان از هر سرمایه‌گذاری مهم‌تر است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، ابراز کرد: این بیانیه حاصل ۷۰ سال تجربه و کار سیاسی، نظامی، اجرایی و مدیریتی رهبری است که در آن جوانان را خطاب قرار داده‌اند.
حجت‌الاسلام مروی با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام طبسی، عنوان کرد: بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و ظرفیت‌های امروز در حرم مطهر رضوی به خاطر تلاش‌ها و فعالیت‌های ایشان است. جوانان امروز باید خود را به شاخصه‌های دانشجوی انقلابی از جمله بصیرت داشتن، ضد استکبار بودن، مطالبه گری و...مزین کنند.
وی با تأکید بر اینکه آسیب‌هایی که در طول تاریخ بر ما وارد شده است به خاطر عدم بصیرت است، ادامه داد: رهبری تأکید بسیاری بر بصیرت همه مردم از جمله خواص دارند. کسی که دارای بصیرت همه جانبه است فریب دشمن را نمی‌خورد و توانایی رویارویی با آنان را دارد.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه آمریکا دشمن‌ ماست، اظهار کرد: دشمن قصد نابودی اسلام را دارد لذا اگر در این حوزه بصیرت کافی نداشته باشیم نمی‌توانیم نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه تکیه‌گاه ما ولایت و امامت است، افزود: بصیرت را سرلوحه کار و فعالیت خود کنید، بینش رهبری به آینده بینشی عمیق است که ما از آن اطلاعی نداریم لذا اگر درک درستی از مسائل داشته باشیم دچار گمراهی و لغزش نخواهیم شد.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جوانان,استعداد,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا