مهمترین مشکل در مسیر فرزندخواندگی
1398/10/02 - 12:00
تاریخ و ساعت خبر:
37212
کد خبر:

مهمترین مشکل در مسیر فرزندخواندگی

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به فرزندخواندگی در کشور مهم‌ترین مشکل این حوزه را سلیقه انتخابی خانواده‌ها در این خصوص دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سعید بابایی در گفتوگو با ایسنا، با بیان اینکه تا آخرین ریالی که بودجه در بخش فرزندان تحت سرپرستی این سازمان اختصاص یافته برای این فرزندان هزینه می‌شود، افزود: با این وجود تعدادی نیز برای سال ۹۸ در نوبت هستند.
وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه ابتدایی امسال، ۹۶۴ کودک به فرزندخواندگی پذیرفته شده‌اند، اظهار کرد: ۳۷۰ کودک دیگر نیز با حکم امین موقت در مسیر فرزندخواندگی هستند.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور یکی از مشکلات فرآیند فرزندخواندگی را سلیقه انتخابی خانواده‌ها در فرزندپذیری عنوان کرد و گفت: به همین دلیل نیاز به فرهنگ سازی در جامعه داریم تا کودکان دارای بیماریهای خاص و همچنین معلولیت نیز این فرصت را داشته باشند تا وارد خانواده جدید شوند. امری که خوشبختانه کم کم در حال شکل گیری است.
به گفته بابایی، در سال اخیر بیشترین آمار فرزندخواندگی مربوط به استانهای خراسان رضوی، تهران، کرمان و آذربایجان شرقی بوده است.
ایسنا
انتهای پیام

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فرزند خواندگی، خانواده، بهزیستی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا