بیش از ۶۵۰۰ کودک محک، سرطان را شکست داده‌اند
1398/10/05 - 08:06
تاریخ و ساعت خبر:
37276
کد خبر:

بیش از ۶۵۰۰ کودک محک، سرطان را شکست داده‌اند

مدیرعامل محک با بیان اینکه بیش از ۶۵۰۰ کودک مبتلا به سرطان تا پایان سال ۱۳۹۷ بهبود یافته‌‌اند، گفت: روزانه ۶ کودک جدید نیز به جمع کودکان تحت حمایت محک اضافه می‌شود؛ سرانه هزینه درمان در سال ۹۷ با ۲۱.۵ درصد رشد نسبت به سال ۹۶ روبرو بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - آراسب احمدیان با بیان اینکه در تقویم محک، 7 دی، روز کودکان بهبودیافته از سرطان است، اظهار کرد: تا پایان سال 97 بیش از 6700 کودک، از سرطان بهبود یافته‌اند که این تعداد نسبت به سال 96، بیش از 10 درصد رشد داشته است.
احمدیان با بیان اینکه تا پایان سال 1397 بیش از 32 هزار کودک تحت حمایت محک قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سرانه هزینه درمان در سال 97 با 21.5 درصد رشد نسبت به سال 96 روبه‌رو بوده است همچنین در این سال، تعداد بیماران جدید با 1.4 درصد افزایش، به تعداد 2567 نفر رسیده است؛ این در شرایطی است که روزانه 6 کودک جدید نیز به جمع کودکان تحت حمایت محک اضافه می‌شود. لذا تداوم و ارتقای حمایت از فرزندان محک تنها به پشتوانه همراهی نیکوکاران است.
مدیرعامل محک با تأکید بر اینکه براساس بیانیه چشم‌انداز این سازمان، تلاش می‌شود تا خانواده‌ها با نگرانی کمتر، تنها به درمان کودک خود فکر کنند، متذکر شد: در این سازمان تلاش می‌‌کنیم کودکان فرآیند درمان را بهتر و شادتر طی کنند و آرزوهای آنها از بودن یا نبودن، به چگونه زیستن در آینده تغییر کند.
وی افزود: ممکن است خانواده‌ای در مسیر درمان، فرزند خود را از دست دهد اما باید خیالش راحت باشد که همه خدمات درمانی، دارویی و حمایتی لازم را دریافت کرده است. غایت آرزوهای خانواده بزرگ محک آن است که به همت نیکوکاران تعداد کودکان بهبودیافته هر روز افزایش یابد
احمدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 19 هزار کودک در مرحله درمان قرار دارند، ادامه داد: امیدواریم با همراهی نیکوکاران ایران زمین بتوانیم هزینه مورد نیاز دارو و درمان این کودکان را تهیه کنیم تا در سال آینده از افزایش کودکان بهبودیافته از سرطان خبر دهیم.
تسنیم
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کودکان، سرطان، درمان سرطان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا