چرا نظر شما منتشر نمی‌شود؟
1398/10/11 - 18:08
تاریخ و ساعت خبر:
37380
کد خبر:

چرا نظر شما منتشر نمی‌شود؟

بسیاری از مخاطبان برترین‌ها گلایه دارند که چرا پیام‌هایشان منتشر نمی‌شود. یکی از مشکلات ما هم تعداد زیاد کامنت‌هایی است که متاسفانه امکان نشر آن‌ها وجود ندارد و مایه شرمندگی ماست. اما چرا بسیاری از نوشته‌های خوانندگان و کاربران عزیز برترین‌ها بازتاب پیدا نمی‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - بسیاری از مخاطبان برترین‌ها گلایه دارند که چرا پیام‌هایشان منتشر نمی‌شود. یکی از مشکلات ما هم تعداد زیاد کامنت‌هایی است که متاسفانه امکان نشر آن‌ها وجود ندارد و مایه شرمندگی ماست. اما چرا بسیاری از نوشته‌های خوانندگان و کاربران عزیز برترین‌ها بازتاب پیدا نمی‌کنند.
۱. برترین‌ها یک رسانه است با میلیون‌ها مخاطب. طبیعی است که پیام‌های حاوی توهین و کلمات ناپسند به هر شکل و برای هر مخاطبی که باشد، منتشر نخواهد شد. مطمئنا خوانندگان فهیم ما هم درک می‌کنند که انتشار پیام‌های توهین‌آمیز و حاوی کلمات و مفهوم زشت، در شان یک رسانه و مخاطبانش نیست و جز خط قرمز‌های قانونی، از نظر اخلاقی هم امکان چنین کاری وجود ندارد.
این مشکل به خصوص در پیام‌های ورزشی و سیاسی دیده می‌شود که متاسفانه برخی از مخاطبان پیام‌های احساسی خود را با توهین به تیم‌ها و هواداران دیگر، با القاب نامناسب و با صفت‌های غیراخلاقی همراه می‌کنند که منتشر نمی‌شود.
۲. توهین نژادی امکان نشر ندارد. باز هم جای تاسف است که برخی از کاربران ما نسبت به دیگر هموطنان‌مان، نسبت به افغان‌های عزیز یا دیگر ملل بی‌احترامی می‌کنند که از انتشار آن‌ها معذوریم.
۳. خشونت‌طلبی و پیام‌هایی که مروج ناامنی و تشویش اذهان عمومی باشد امکان نشر ندارد.
۴. پیام‌هایی که حاوی تهمت به مقامات کشور و حتی اشخاص حقیقی باشد، به دلیل بار قانونی که برای رسانه‌ها دارد، در هیچ سایت و نشریه‌ای امکان انتشار ندارد و برترین‌ها مستثنا نیست.
۵. ادعا‌هایی که امکان اثبات آن برای ما وجود ندارد و می‌تواند فرد حقوقی یا حقیقی دیگری را زیر سوال ببرد امکان انتشار ندارد.
۶. کامنت‌ها و پیام‌های نامربوط و نامفهوم که ارتباطی با خبر و مطالب ندارد، غیرقابل انتشار است. همچنین پیام‌هایی که ناخوانا هستند و به سختی درک می‌شوند و پیام‌هایی که فینگلیش (با حروف غیرفارسی) نوشته می‌شوند، به احترام مخاطبان و زبان فارسی امکان انتشار ندارند.
امیدواریم مخاطبان عزیز برترین‌ها با در نظر گرفتن این موارد، نظر و پیام خود را در آرامش و با ادبیاتی پاکیزه و سالم برای ما بنویسند تا ما و دیگر مخاطبان به راحتی بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم و نه نگرانی از انتشار آن‌ها وجود داشته باشد و نه دلخوری از احتمال حذف و عیرقابل انتشار بودن پیام.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نظر,انتشار,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا