تحلیل مهم رهبر انقلاب درباره اعتراضات آبان‌ماه
1398/10/11 - 19:50
تاریخ و ساعت خبر:
37385
کد خبر:

تحلیل مهم رهبر انقلاب درباره اعتراضات آبان‌ماه

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات امروز خود به تحلیل اعتراضات و حوادث آبان ماه پرداختند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات امروز خود به تحلیل اعتراضات و حوادث آبان ماه پرداختند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از پرستاران سراسر کشور، با اشاره به حوادث اخیر آبان‌ماه گفتند: مردم مطالباتی دارند که در اغلب موارد هم حق با مردم است و اگر این توقعات و انتظارات برآورده نشود، اعتراض می کنند اما مطالبات مردم مسئله‌ای متفاوت از فتنه سازی به بهانه این مطالبات است که این دومی کار دشمن است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مردم مطالباتی داشتند، اما افرادی که دشمن برای سوءاستفاده از این مطالبات آماده کرده بود، فوراً وارد شدند و شروع به تخریب کردند. بصیرت مردم در این حوادث آنجا بود که تا سوءاستفاده دشمن را دیدند، صف خود را از فتنه‌گران که سعی می‌کردند خود را در بین مردم مخفی کنند، جدا کردند و فتنه‌گر تنها ماند. چند روز بعد نیز مردم در قالب اجتماعات عظیم در شهرهای مختلف کشور به خیابانها آمدند.
ایشان با تأکید بر اینکه بصیرت و هوشیاری مردم در آبان‌ماه همانند بصیرت مردم در سال ۸۸، غائله را به پایان رساند، گفتند: آن کسانی که صحنه‌گردانان اصلی اغتشاش‌های آبان ماه و حمله به زیرساخت‌ها همچون انبار بنزین و انبار گندم و اموال عمومی بودند، افراد مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانگان هستند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: یکی از مسئولان بلندپایه کشور به نقل از یکی از سیاستمداران خارجی که در روزهای حوادث آبان در واشنگتن به‌سر می‌برد، می‌گفت آمریکایی‌ها در روز اول حادثه بسیار خوشحال و مسرور بودند و کار ایران را تمام شده می دانستند، اما یکی دو روز بعد که قضایا جمع شد، آمریکایی‌ها از اینکه به نتیجه دلخواه نرسیدند، بسیار ناراحت شدند.
خبرآنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رهبر,انقلاب,اعتراض,آبان,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا