ستاد کل نیرو‌های مسلح: منتظر انتقام ما باشید
1398/10/13 - 19:32
تاریخ و ساعت خبر:
37427
کد خبر:

ستاد کل نیرو‌های مسلح: منتظر انتقام ما باشید

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: بی‌شک دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد: بی‌شک دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند.
ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره مبارکه احزاب - 23)
شب گذشته فرماندهان سلحشور سپاه اسلام، مجاهد دلاور حاج قاسم سلیمانی، برادر ابومهدی مهندس و جمعی از همرزمان آن‌ها در یک اقدام تروریستی توسط رژیم امریکای جنایتکار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و روح مطهر آنان در جوار شهدای جبهه مقاومت، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آرام گرفت.
شهادت این فرماندهان دلاور و خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم دلاور ایران و عراق و تمامی رزمندگان غیور جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دست‌نشانده امریکای جنایتکار و دفاع از کیان اسلام، نقش مهم و بی‌بدیلی را بر عهده داشت.
امت اسلامی ازجمله ملت عظیم الشأن عراق، خود به خوبی شاهد فداکاری‌های آن شهید والامقام درکنار ملت مجاهد عراق و حشدالشعبی قهرمان در مقابله با تروریست‌های تکفیری در آن خطّه بوده‌اند و بارها و بارها خون پاک جوانان برومند ایران و عراق در دفاع از اسلام عزیز ممزوج و بر زمین جاری شده است.
ستادکل نیروهای مسلح اطمینان دارد که مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پاسداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام راحل عظیم الشأن و منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار و جرثومه فساد، رژیم منحوس صهیونیستی خواهند زد.
بی‌شک دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند.
نماینده ولی فقیه در سپاه: حیات و شهادت سپهبد سلیمانی خدمت به اسلام است
نماینده ولی فقیه در سپاه نیز گفت: نسبت به جبهه مقاومت هم حیات سپهبد سلیمانی خدمت به اسلام بود وهم شهادتش نیز خدمت به اسلام است و بیشتر خدمت می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: این شهادت جبهه مقاومت ما را تقویت می‌کند.
وی افزود: سردار سلیمانی بارها آروزی شهادت کرد و به عنوان سرباز ولایت به آروزی خود رسید.
نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: نسبت به جبهه مقاومت هم حیات سردار سلیمانی خدمت به اسلام بود وهم شهادتش نیز خدمت به اسلام است و بیشتر خدمت می‌کند.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نیروهای مسلح,انتقام,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا