سکوت و خروج از خاورمیانه، تنها راهبرد آمریکا در نجات از انتقام سخت تر ایران/ یک خطای آمریکا؛ محو کامل اسرائیل را در پی دارد
1398/10/18 - 10:20
تاریخ و ساعت خبر:
37537
کد خبر:
یادداشت/

سکوت و خروج از خاورمیانه، تنها راهبرد آمریکا در نجات از انتقام سخت تر ایران/ یک خطای آمریکا؛ محو کامل اسرائیل را در پی دارد

اگر چه نتانیاهو بعد از علمیات تروریستی به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی بارها ادعا کرد که در این عملیات نقشی نداشته اند اما قطع به یقین اسرائیل یکی از اهداف ایران برای گرفتن انتقام خون فرمانده شهید همیشه پیروزش قاسم سلیمانی است و کوچک ترین خطا از جانب این غده سرطانی و آمریکا و سایر کشورهایی که در خاک آنها پایگاه نظامی دارد،منجر به انتقامی سخت تر و پیشمیان کننده تر خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - احمد مؤمنی: دوران بزن و در رو تمام شد! اینطور نیست که شما میگی میزنیم و در میریم، نخیر ما دنبال خواهیم کرد. اینجور نیست ملت ایران رها کند کسی رو که به ایران تعرضی بکنه! ( مقام معظم رهبری) .
امروز در نخستین ساعات بامداد، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به وعده فرمانده کل قوا عمل کرد و با موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد که از مهم ترین مراکز و پایگاه نظامی آمریکا در عراق به شمار می رفت، انتقام سختی از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گرفت.
خبرها از به هلاکت رسیدن دست کم 80 تروریست آمریکایی در این حملات موشکی خبرداده اند. اگر چه دولت مردان آمریکا، مسئولان نظامی این کشور و به تبع آنها رسانه های آمریکایی، کما فی سابق آماری از تلفات و خسارات نیروهای نظامی این کشور نمی دهند و در بایکوت خبری به سر می برند اما به نظر می رسد هجم تخریب به قدری بوده است که بیلیون ها دلار هزینه آمریکا برای ساخت چنین پایگاه نظامی که در آن تمام هواپیما‌های بدون سرنشین و بالگرد‌هایش را مستقر کرده بود به خاکستر نشست.
نکته قابل تأمل در این حملات هوایی انتقام جویانه ایران از آمریکا این است که بنابرگفته سران نظامی این کشور، سربازان آمریکایی در عین الاسد طی چند روز گذشته در آماده باش کامل بوده اند! به نظر می رسد همین آماده باش و غافل گیرشدن ، همین آماده باش و عدم توانایی در تقابل یا جلوگیری از حملات مجدد موشکی ایران، نشان دهنده ضعف نظامی و قدرت پوشالی نظامیان آمریکایی و دست بسته آنها در برخورد نظامی با ایران است.

سکوت دولت مردان آمریکا حتی جنگ طلبان آنها به نوعی برداشتن و تکان دادن پرچم سفید و بالابردن دست تسلیم در برابر قدرت روحی ملت ایران و قدرت نظامیان جان برکف و فرمانده هان غیور ایرانی است که حتی بعد از گذشت ساعت ها نه تنها هیچ بیانیه ای صادر نکرده اند بلکه به نوعی در فضای مجازی و توئیتر به ترامپ به خاطر ترور سپهبد قاسم سلیمانی تاخته و برخلاف روزهای گذشته خود از ادعای جنگ طلبی با ایران و رویارویی با نظامیان ایرانی دست برداشته اند.
گراهام سناتور جمهوریخواه و متحد ترامپ در واکنش به حمله انتقام‌جویانه ایران خواستار عدم واکنش آمریکا به حمله ایران شد. همچنین روزنامه نیویورک تامیز نوشت: ما نمی توانیم به ترامپ به عنوان فرمانده کل قوا اعتماد کنیم. سلبریتی های آمریکا نیز با انتشار تصاویر و پست هایی خواهان عدم جنگ طلبی از سوی دولتمردان خود شده اند و همین فشارهای مردمی و جو حاکم بر امریکا باعث شده است تا حتی سخنرانی ترامپ نیز کنسل شود! چرا که مطمئن نیستند رئیس جمهور دیوانه شان بار دیگر چه سنگی در چاه انداخته و امنیت و شعور آنها را به بازی بگیرد.

قطعا ترامپ و مشاوران جنگ طلب فهم سیاسی و نظامی و شناخت کتمری از مردم ایران نسبت به مردم عادی و سلبریتی و هنرمندان آمریکایی خود داشتند که به خیال باطل فکر می کردند ایران یا بر اثر فشار جامعه بین المللی یا میانجی گری های سیاسی و نظامی یا عدم مطالبه گری ملت برای پاسخ گویی نظامی، در برابر این جنایت سکوت کرده و در سخت ترین انتقام یکی از سران بی مغز و بی مقدار آنها را ترور خواهد کرد.
از طرف دیگر تصمیم قاطعانه پارمان عراق در تصویب اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور به رغم فشار‌های واشنگتن نمایش قدرت و اتحاد دولت، مجلس، رهبران احزاب مختلف، رهبران معنوی و مردم عراق بود که نتیجه آن پذیرش سریع و خفت بار این طرح از سوی آمریکا و ارسال نامه رسمی آمریکایی ها برای خروج از عراق شد .
این امر باعث شد سایر کشورهای همراه با آمریکا نیز سربازان خود را از عراق خارج کنند و این آغاز افول قدرت شیطان بزرگ و همپیمانانش در جنوب غربی آسیا و گام های بلند در از بین رفتن اسرائیل در منطقه است، چیزی که علاوه بر آمریکا پیکره نحس اسرائیل و تفکر صهیونیست جهانی را نیز به لرزه افکنده است.
اگر چه نخست وزیر رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بعد از علمیات تروریستی به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی و همراهانش بارها ادعا کرد که در این عملیات نقشی نداشته اند اما قطع به یقین اسرائیل یکی از اهداف ایران برای گرفتن انتقام خون فرمانده شهید همیشه پیروزش فرمانده قاسم سلیمانی است و کوچک ترین خطا از جانب این غده سرطانی و سایر کشورهایی که آمریکا در آنها پایگاه نظامی دارد در تیررس انتقام ایران قرار خواهند گرفت.
هر چند پیش بینی می شود با بیانیه محکم و قاطع سپاه پاسداران که همراه با اعلام حمایت دولت و مجلس از انتقام خون سپهبد سلیمانی و همچنین مطالبه گری مردم ایران و به ثمر نشستن خواسته شان بود، هیچ انسان عاقل حتی جنگ طلبی بخواهد خود را با خشم ملت ایران و نظامیان باغیرتش محک بزند و اگر بر فرض محال کسی هم پیدا شود که چنین خبط بزرگی را مرتکب شود باید پیامدهای سخت و پشیمان کننده آن را نه تنها از جانب ایران بلکه از خط مقاومت پذیرا باشد.

انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ایران، انتقام، سردار سلیمانی، عین الاسد،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا