سالک: قوه قضائیه به پرونده اقتصادی ردصلاحیت‌شده‌های انتخابات مجلس ورود کند
1398/10/25 - 08:31
تاریخ و ساعت خبر:
37711
کد خبر:

سالک: قوه قضائیه به پرونده اقتصادی ردصلاحیت‌شده‌های انتخابات مجلس ورود کند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم به پرونده اقتصادی رد صلاحیت‌شده‌ها برای انتخابات مجلس یازدهم ورود و در مورد پرونده‌های آنها شفاف‌سازی کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: مناسب است قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم به پرونده اقتصادی داوطلبین و نمایندگان رد صلاحیت‌شده برای انتخابات مجلس یازدهم ورود کند.
وی افزود: منظور این نیست که همه کسانی که به دلایل اقتصادی رد صلاحیت شده‌اند حتما محکوم به فساد هستند، بلکه با ورود قوه قضائیه شفاف‌سازی در مورد آنها انجا می‌شود و اگر فسادی رخ داده باشد، با شخص برخورد و اگر هم نه، شفاف‌سازی در مورد پرونده وی انجام می‌شود.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: افرادی که از سوی شورای نگهبان صلاحیت‌شان رد شده به دلایل مختلفی همچون مسائل اخلاقی، اقتصادی و... بوده و مسائل اقتصادی ممکن است حتی در بخش دولتی هم اتفاق نیفتاده و در بخش خصوصی مسائلی در مورد فرد مورد نظر وجود داشته باشد.
سالک خاطرنشان کرد: شورای نگهبان پس از بررسی گزارشات در مورد این افراد به این نتیجه رسیده که فرد مورد نظر برای نامزدی نمایندگی مجلس صلاحیت ندارد و شرایط این موقعیت را دارا نیست.
فارس
انتهای پیام/

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
قوه فضاییه، نمایندگان رد صلاحیت شده، پرونده اقتصادی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا