همسر شهید طهرانی مقدم: حضور پر شور مردم در انتخابات روح حاج حسن و حاج قاسم را شاد و دشمن را نا امید می‌کند
1398/12/02 - 18:34
تاریخ و ساعت خبر:
38500
کد خبر:

همسر شهید طهرانی مقدم: حضور پر شور مردم در انتخابات روح حاج حسن و حاج قاسم را شاد و دشمن را نا امید می‌کند

همسر شهید طهرانی مقدم گفت: انتخابات یک تکلیف ملی و شرعی است و اینکه مردم ما با این شور و شوق پای صندوق های رای می‌آیند، همان گنجی است که رهبر معظم انقلاب از آن نام بردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - الهام حیدری همسر شهید طهرانی مقدم که به همراه سایر اعضاء خانواده شهید برای شرکت در انتخابات به صندوق رای آمده بود در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حضور پرشور مردم در انتخابات را یک جشن ملی و نشانه دیگری از پایداری و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و بیعت با آرمان های امام، رهبری و انقلاب دانست و افزود: پیش از این نیز مردم بارها وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان دادند و این حضور امروز نیز تکرار همان پیام است که ملت ایران سنگرهای دفاع از کشور و نظام را ترک نخواهند کرد که ازجمله این مقاطع، حضور چند میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی بود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در دیدگاه شهدا ازجمله سردار شهید طهرانی مقدم، گفت: انتخابات یک تکلیف ملی و شرعی است و اینکه مردم ما با این شور و شوق پای صندوق های رای می‌آیند، همان گنجی است که رهبر معظم انقلاب از آن نام بردند.
همسر شهید طهرانی مقدم خاطرنشان کرد: تردید ندارم حضور پرشور ملت در انتخابات روح طهرانی مقدم و حاج قاسم سلیمانی را شاد و دشمن را نا امید می‌کند. هر رای مردم که به صندوق ریخته می‌شود، تاثیر موشکی را دارد که به سمت آمریکا و رژیم صهیونیستی شلیک شده و قلب آنان را به لرزه می‌اندازد و نهایتا همانطور که آرزوی دیرینه شهیدانی مثل حاج حسن بود، به نابودی آنها منجر خواهد شد.
وی تصریح کرد: ملت ایران بارها و در صحنه های مختلف ازجمله حضور امروزشان در پای صندوق های رای نشان دادند که همچون بهمن 57 پشتیبان این نظام، رهبری و آرمان های بلند امام خمینی(ره) هستند و در این مسیر، وسوسه ها و القائات دشمنان هیچگاه گام های ملت ایران را سست نخواهد کرد.
همسر شهید طهرانی مقدم، در پایان، حضور مردم در انتخابات را برای دشمن ناامید کننده دانست و افزود: انتخابات برای ما نیز یک فرصت است تا با بصیرت و آگاهی و رای دادن به تمامی کاندیداهای مورد نیاز، زمینه را برای پیشبرد بهتر اهداف و آرمان های انقلاب فراهم کنیم.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همسر طهرانی مقدم,انتخابات,حاج قاسم,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا