خریداران رای در چابهار دستگیر شدند
1398/12/02 - 19:35
تاریخ و ساعت خبر:
38508
کد خبر:

خریداران رای در چابهار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باند خرید رای که در چابهار اقدام به جمع آوری ۱۸۹ شناسنامه کرده بود، شناسایی و منهدم شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باند خرید رای که در چابهار اقدام به جمع آوری ۱۸۹ شناسنامه کرده بود، شناسایی و منهدم شد.
سردار محمد قنبری اظهار داشت: شب گذشته و با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروهای انتظامی، باند خرید رأی که در چابهار اقدام به جمع‌آوری ۱۸۹ شناسنامه کرده بود، شناسایی و منهدم شد.
وی ادامه داد: به تعداد کافی مأموران نیروی انتظامی در سر صندوق‌های اخذ رأی حضور دارند و هم‌اینک انتخابات در سیستان و بلوچستان به خوبی در حال انجام است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گشت‌های ویژه‌ای در مسیرهای مختلف امنیت انتخابات را در دستور کار خود قرار داده‌اند و نظارتی نیز بر خطوط فیبر نوری داریم و در این بخش گشت‌هایی نیز در اختیار شرکت مخابرات گذاشته‌ایم تا در صورت قطع فیبر نوری مشکل نیرویی نداشته باشند.
وی تصریح کرد: در حوزه انتخابات در سیستان و بلوچستان هیچ‌گونه مشکل امنیتی وجود ندارد و روند برگزاری انتخابات در این استان به خوبی در حال انجام است.
سردار قنبری اظهار داشت: سه طرح ویژه انتخابات شامل طرح قبل، حین و بعد از انتخابات در سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده و هم‌اینک از شب گذشته وارد بخش حین انتخابات شده‌ایم.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات مجلس یازدهم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا