توزیع ژل بهداشتی بین دانشجویان
1398/12/03 - 18:26
تاریخ و ساعت خبر:
38540
کد خبر:

توزیع ژل بهداشتی بین دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تمهیدات پیش بینی شده برای مقابله با هرگونه احتمال انتقال ویروس کرونا در این دانشگاه را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تمهیدات پیش بینی شده برای مقابله با هرگونه احتمال انتقال ویروس کرونا در این دانشگاه را تشریح کرد.
صمدحاج جباری، از تشکیل ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا به ریاست رئیس دانشگاه شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز نخستین جلسه این ستاد تشکیل و تصمیمات لازم درباره اقدامات بهداشتی و درمانی برای مبارزه با هرگونه احتمال انتقال ویروس کرونا اتخاذ شد.
معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از توزیع بروشور آموزشی در هزار و ۵۰۰ اتاق خوابگاهی از هفته گذشته تاکنون خبر داد و گفت: در این بروشورها بر رعایت بهداشتی فردی و محیطی تاکید شده و اطلاعاتی از ویروس کرونا و راه های پیشگیری از آن ذکر شده است.
حاج جباری با بیان اینکه دانشجویان نگرانی هایی در رابطه با این ویروس و انتقال آن دارند، خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شده است، ژل ضدعفونی در دانشکده ها و خوابگاه ها توزیع شود؛ همچنین هر روز اتوبوس های حمل و نقل دانشجویان ضدعفونی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از شایعات تمامی اطلاعیه ها در رابطه با این موضوع در کانال رسمی دانشگاه شهید بهشتی اعلام خواهد شد، اظهار کرد: به آن دسته از دانشجویانی که ساکن قم هستند، اعلام شده که حتی الامکان برای حفظ سلامتی خود و سایر دانشجویان تا پایان سال، رفت و آمدهای خود را محدود و از سفرهای غیرضرور نیز خودداری کنند.
معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی همچنین از تشدید نظارت های بهداشتی در رستورانهای دانشگاه خبر داد و گفت: از آنجایی که روزانه حدود ۶ هزار غذا برای دانشجویان این دانشگاه پخت می شود، رعایت بهداشت در مرحله آماده سازی و پخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرونا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا