افزایش ۱۰۰درصدی مبتلایان به کرونا در مازندران
1398/12/17 - 18:25
تاریخ و ساعت خبر:
38852
کد خبر:

افزایش ۱۰۰درصدی مبتلایان به کرونا در مازندران

در حالیکه آمار مبتلایان به کرونا در مازندران تا دیشب ۳۰۱ نفر اعلام شده بود این میزان به گفته سخنگوی وزرات بهداشت امروز به ۶۰۶ نفر رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - در حالیکه آمار مبتلایان به کرونا در مازندران تا دیشب ۳۰۱ نفر اعلام شده بود این میزان به گفته سخنگوی وزرات بهداشت امروز به ۶۰۶ نفر رسیده است.
دکتر جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز آخرین تعداد مبتلایان به کرونا در کشور را اعلام کرد و در حالیکه آمار ابتلا به این بیماری در سه استان نخست درگیر با کرونا از جمله تهران از ۱۳۵۲ نفر به ۱۵۳۹ مورد، در قم از ۳۸۶ مورد به ۶۶۸ مورد و در گیلان از ۳۳۳ نفر به ۴۹۴ نفر رسیده بود و مازندران با ۳۰۱ مورد ابتلا در جایگاه هفتم قرار داشت آمار جدید از ابتلا به کرونا در مازندران باعث تعجب شد ۶۰۶ مورد ابتلا به کرونا و ۳۰۵ مورد ابتلای جدید در ۲۴ ساعت گذشته.
آمارهای جدید ابتلا به کرونا در مازندران سبب شد مازندران از جایگاه هفتم ابتلا به کرونا در کشور امروز پس از قم و تهران به جایگاه سوم برسد.
نکته مهم دیگر اینکه سخنگوی وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد ۱۰۷۶ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که با نگاهی به آمار مشخص می‌شود یک سوم مبتلایان جدید کشور در استان مازندران شناسایی شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران دیشب در ارتباط تلویزیونی و زمانی که اعلام کرده بود علت جهشی که در تعداد مبتلایان به کرونا در استان به چشم می‌خورد زمان بر بودن پاسخ آزمایش‌های ابتلا به کرونا است و آزمایش افرادی که الان کرونا مثبت اعلام می‌شوند، مربوط به روزهای گذشته است.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرونا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا