تقدیر و تشکر رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از کادر درمانی بیمارستان بقیه الله + عکس
1398/12/27 - 11:46
تاریخ و ساعت خبر:
39005
کد خبر:
صبح دیروز انجام شد؛

تقدیر و تشکر رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از کادر درمانی بیمارستان بقیه الله + عکس

مینواصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با حضور در بیمارستان بقیه الله تهران از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان که این روزها به مداوای بیماران کرونایی اختصاص دارد، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - مینو اصلانی و جمعی از مسئولین اقشار بسیج جامعه زنان کشور با حضور در بیمارستان بقیه الله که این روزها به بستری و درمان کردن بیماران کرونایی اختصاص یافته است ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل این بیمارستان در جریان روند درمان بیماران و نیازمندی های این روزهای بیمارستان قرار گرفت.
در این دیدار که ساعتی به طول انجامید دکتر اصلانی، با اهداء شاخه گل و دعای خیر برای کادر زحمتکش درمانی بیمارستان بقیه الله، کار این روزهای کادر درمانی و جامعه پرستاری و پزشکی کشور را جهاد فی سبیل الله دانست و افزود: بدون شک اجر این مجاهدت دعای خیر ملت ایران برای سلامتی شما و عاقبت به خیری خانواده تان خواهد بود.
در حاشیه این بازدید یکی از پزشکان بیمارستان بقیه الله در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس با بیان اینکه تا کنون 1700 نفر از بیماران کرونایی در این بیمارستان بستری شده اند و از این تعداد 450 نفر آنها سالم به کانون خانواده برگشته اند، گفت: روند بهبود بیماران کرونایی بحمدالله پیشرفت قابل قبولی داشته است، مثلا در هفته های گذشته ما روزی 50 مرخصی داشتیم ولی کنون روزی 100 نفر مرخص می شوند که در قبال آن بیماران جدید بستری می شوند که این نشان می دهد مردم باید بیش از پیش نسبت به مسائل پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند.
وی با بیان اینکه برخی به گمان اینکه کودکان دچار این بیماری نمی شوند کمتر از فرزندان خود مراقبت می کنند، گفت: حقیقت این است که کودکان نیز مستعد این بیماری هستند اما به مراتب علائم کمتری و درگیری کمتری دارند و برای این بیماری برای بچه ها فوتی گزارش نشده است.
این پزشک بیمارستان بقیه الله افزود: این بیماری برای افراد بالای 50 سال خطرناک است ، مخصوصا کسانی که بیماری زمینه ای دارند و در بیمارستان ما سن فوت شدگان بالای 65 سال است.
وی در ادامه با تأکید بر این پیشگیری و توجه به بهداشت فردی مخصوصا بهداشت دست ها و شست و شوی دست ها با آب و صابون هر نیم ساعت یکبار به مدت 20 ثانیه به عنوان مهم ترین راه مقابله با شیوع این بیماری افزود: استفاده از دستکش بیرون از منزل مهم ترین و شست و شوی دست ها با مواد ضدعفونی کننده برای عموم مردم توصیه می شود اما ماسک را دو گروه باید از آن استفاده کنند.
این پزشک متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: ماسک لزوما برای مواقعی است که افراد در فاصله نزدیک بهم قرار دارند – کمتر از دو متر و برای افرادی توصیه می شود که دچار هر گونه علائم سرماخوردگی هستند تا از تشرحات دهان و بینی شان هنگام صحبت کردن، سرفه کردن و عطسه جلوگیری کند و در نهایت افرادی که با این بیماران در ارتباط مستقیم هستند مانند پرستاران و پزشکان یا فردی از خانواده که وظیفه مراقبت از بیمار را بر عهده دارد.
این پزشک بیمارستان بقیه الله افزود: ماسک های فیلتر دار فقط مخصوصا پرستاران و پزشکانی است که با بیماران حاد رو به رو هستند و استفاده از این ماسک به صورت عمومی می تواند بیش از مفید بودن برای اطرافیان ما مضر باشد چرا که این ماسک ها فقط هوای دم را تصویه کرده و بازدم به صورت پرتابی بدون تصویه تا شعاع دو متر در محیط پرتاب می شود.
وی در خصوص نوع تغذیه این روزها گفت: دور بودن از فشارهای عصبی که ایمنی بدن را کم می کند از اهمیت بالایی برخوردار است و در کنار آن باید رژیم غذایی سالمی که قبلا استفاده می شده را در پیش گرفت و از مصرف میوه تازه هم غفلت نکند اما چیزهایی که در فضای مجازی مثلا استفاده زیاد از عسل و زنجبیل و .. گفته می شود، بنینان و ریشه علمی ندارد .












انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مینواصلانی، بیمارستان بقیه الله، تقدیر و تشکر، کرونا، کادردرمانی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا