واکنش به عدم حضور خانواده سردار بر سر مزار پدر
1399/01/01 - 17:32
تاریخ و ساعت خبر:
39068
کد خبر:

واکنش به عدم حضور خانواده سردار بر سر مزار پدر

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی به مناسبت سال نو به خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تدبیر خانواده شهید در عدم حضور در مزار آن شهید والا مقام به جهت حفظ سلامتی مردم ستود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی به مناسبت سال نو به خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تدبیر خانواده شهید در عدم حضور در مزار آن شهید والا مقام به جهت حفظ سلامتی مردم ستود.
در این پیام آمده است؛
خانواده معزز، معظم، مکرم، بزرگوار و صبور سردار سرافراز اسلام سیدالشهدای مقاومت، نور چشمان ما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
همسرهمراه، یاور مقاوم، فداکار و صابر و فرزندان دلبند عزیز انقلابی، مومن و ولایت باور آن شهید جاوید و سعید.
سلام علیکم
در ماه خداوند جلیل ماه نزول رحمت الهی و در عشیه شهادت ابوالحسن امام موسی بن جعفر (ع) و با اعتماد و اطمینان به لطف ذات اقدس محول‌ الحول و الاحوال به استقبال سال نو می‌رویم.
امید به میمنت فرخنده مبعث رسول مهربانی و خوبی‌ها حضرت محمدابن عبدالله (ص) حال همه بندگان عالم و رهوران طریق حق و حقیقت و دلدادگان او به احسن الحال دگرگون شود.
ضمن درود به ارواح مطهر شهیدان و امام شهیدان و آرزوی سلامتی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، اما جای ابر مجاهد ابرفتوح جبهه‌های بین‌المللی مقاومت اسلامی قلب ملت ایران، تندیس ادب و اخلاق، عرفان و اخلاص سپهسالار دل‌ها سپهبد شهید عزیزمان سردار حاج قاسم سلیمانی خالی است.
دعا می‌کنم آن بنده پاکیزه، عارف، مخلص، صدیق و فداکار آن دوست خدا، رفیق ائمه هدی (ع)، آن مهربان با مردم را ذات اقدس اله العالم با پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و خاندان پاکش محشور فرماید و به برکت وجود نازنین این ابر مرد بی‌نطیر و شهید جاوید به خانواده معظم معززش صبر جمیل و توفیق ادامه دهندگی ان مسیر حقیقت الهی را عنایت فرماید.
اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم در سپاه ثارالله استان کرمان، دوست، برادر وسرباز کوچک شهید حاج قاسم از محضر شریف شما خانواده بزرگوار و والامقام آن شهید برادران و خواهران و همچنین خانواده سردارشهید عزیز حسین پورجعفری به واسطه تدبیر بسیار بجا و منطقی و اعلام اینکه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامتی مردم عزیز استان در روز اول سال تحویل به مرقد شریف وم نور ان شهید در کرمان حاضر نشدید و از همه عواطف سرشار از معنویت و عشق به آن مرد الهی برای سلامتی مردم گذشتید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم قطعا این تدبیر منطق همان ضلع سوم حقیقت پاسداری حاج قاسمی است، مکتبی بودن، انقلابی بودن و این مردمی بودن شما عین همان بزرگوار است.
امیدوارم خداوند منان و مهربان همیشه شما را باعزت روز افزون در مسیر حقیقت و مکتب حاج قاسم که همانا مکتب زیبایی‌ها، پاکی‌ها، گذشت‌ها، ولایت‌پذیری و ولایت‌باوری، مقاومت و ایستادگی‌ها در مسیر حق است استوار بدارد.
ما همیشه در این مکتب کنار شما خانواده آن مراد خود خواهیم بود.
برادر، دوست و سرباز کوچک حاج‌قاسم/حسین معروفی
فارس
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار سلیمانی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا