وزیر بهداشت: ۴۷میلیون نفر غربالگری شده‌اند
1399/01/06 - 17:17
تاریخ و ساعت خبر:
39191
کد خبر:

وزیر بهداشت: ۴۷میلیون نفر غربالگری شده‌اند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: غربالگری در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا از مرز ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت و الگوی بین‌المللی در این زمینه شکل گرفته که مورد توجه سازمان جهانی بهداشت نیز قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: غربالگری در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا از مرز ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشت و الگوی بین‌المللی در این زمینه شکل گرفته که مورد توجه سازمان جهانی بهداشت نیز قرار گرفته است.
سعید نمکی روز چهارشنبه درباره آخرین اقدامات در زمینه مقابله با ویروس کرونا در کشور بیان کرد: همچنین با تایید رییس جمهوری، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز به زودی ابلاغ می‌شود. امیدواریم مردم همان طور که تاکنون با وزارت بهداشت همکاری کرده‌اند، برای اجرای این طرح نیز کمک کنند. برای گروه دیگری که با وجود همه خواهش‌های ما در خانه نمی‌نشینند، این طرح اجرا خواهد شد تا از موج دوم بیماری که به دلیل ایاب و ذهاب پیش می‌آید، جلوگیری کنیم.
وزیر بهداشت ادامه داد: مسائل اجرایی این طرح با کمک وزیر کشور و تیم مربوطه بررسی شده است.
به گفته «کیانوش جهانپور» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا پنجم فروردین‌ماه، ۲۴ هزار و ۸۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، هزار و ۹۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸ هزار و ۹۳۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرونا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا