بسیج خواهران سپاه زنجان، پیشرو در میدان مبارزه با کرونا + تصویر
1399/01/10 - 10:12
تاریخ و ساعت خبر:
39324
کد خبر:

بسیج خواهران سپاه زنجان، پیشرو در میدان مبارزه با کرونا + تصویر

بانوان بسیجی سپاه انصار المهدی استان زنجان با تشکیل گروه های جهادی به صورت کارگاهی یا در منازل خود با دوخت ماسک، دستکش یک بار مصرف و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی چون مواد ضدعفونی با شعار زنجان اولین شهری که کرونا را شکست می دهد به میدان مبارزه با این ویروس منحوس رفته اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - بانوان بسیجی سپاه استان انصارالمهدی زنجان، در راستای مقابله ویروس منحوس کرونا با راه اندازی گروه های جهادی به صورت کارگاهی یا در منزل اقدام به دوخت ماسک و دستکش یک بار مصرف و ساخت، تهیه و توزیع اقلام و لوازم بهداشتی مانند موادضدعفونی کرده اند.

بنابراین گزارش بانوان مؤمن بسیجی استان زنجان با مشارکت در طرح های معنوی چون قرائت زیارت عاشورا و دعای الهی عظم البلا - به صورت انفرادی در منازل- ضمن حضور در کلاس های آموزشی مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا با شعار « زنجان اولین شهری که کرونا را شکست خواهد» عزم خود را برای شکست این ویروس منحوس جزم کرده اند.


دراین راستا آموزش های لازم به خانواده های بسیجیان و به ویژه مادران بسیجی برای مقابله با کرونا و پیشگیری از ابتلا به آن به صورت تهیه و پخش بروشورهای بهداشتی از طریق پایگاه های شهری و روستایی انجام می شود.

شرکت در اجرای طرح غربالگری در مناطق شهری و روستای استان زنجان از دیگر اقدمات بانوان بسیجی سپاه انصارالمهدی است که با مشارکت مردمی به بهترین صورت ممکن در حال اجرا می باشد.


همچنین بسیجیان زنجانی در روستاهای تابعه این استان با تشکیل گروه های جهادی چون « گروه جهادی روستای نعلبندان و پایگاه های حوزه خواهران حضرت معصومه (س) و حضرت خدیجه(س) شهرستان خدابنده، گروه جهادی پایگاه حجاب زواجر شهرستان قیدار، گروه جهادی پایگاه شهیده زهرا معارفی از روستای قاضی بلاغی و حوزه حضرت معصومه (س) شهرستان طارم؛ گروه جهادی حوزه مقاومت نورالزهراء، گروه جهادی خادمین الشهدا، گروه جهادی حوزه حضرت معصومه (س) شهرستان ابهر، گروه جهادی پایگاه بنت الهدی روستای محمدآباد و ینگجه،حوزه حضرت رقیه(س) حوزه فاطمه الزهرا(س) و شهرستان زنجان ...

زیباترین صحنه های همدلی و همراهی با مدافعان سلامت در خطوط مقدم جبهه مبارزه با کرونا را رقم زده اند.
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بسیج خواهران، سپاه زنجان، مبارزه با کرونا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا