وزارت بهداشت پاسخ انتقاد رئیسی را داد
1399/01/11 - 18:36
تاریخ و ساعت خبر:
39379
کد خبر:

وزارت بهداشت پاسخ انتقاد رئیسی را داد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تاخیری در اجرای فاصله گذاری اجتماعی اتفاق نیفتاده و فقط تشدید شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تاخیری در اجرای فاصله گذاری اجتماعی اتفاق نیفتاده و فقط تشدید شده است.
کیانوش جهانپور روز دوشنبه در حساب توییتر خود نوشت: تاخیر در فاصله گذاری اجتماعی درست نیست. فاصله گذاری اجتماعی مشخصا از همان آغاز بسیج ملی مقابله با کرونا با تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و محدودیت برگزاری تجمعات کلید خورد، تشدید شد و حداقل تا ۲۰ فروردین تمدید شده است.
وی امروز در نشست خبری ویدیو کنفرانس نیز در همین رابطه اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی که برخی در مورد کلمه اجتماعی بحث دارند و به عنوان فاصله گذاری فیزیکی از آن یاد می‌کنند از روز نخست شناسایی بیماری و رهگیری آن به نوعی آغاز شد. این کار با تعطیلی مدارس و محدودیت‌ها در تعطیلی سینماها و تجمع‌های مذهبی اجرایی شد. فاصله گذاری اجتماعی به هیچ عنوان رویکرد جدیدی نیست و از ابتدای کار در مورد کرونا اتفاق افتاد.
رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: اجرای این اقدام نیازمند مشارکت نیروهای مختلف از جمله نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است. بنابراین چیزی به نام تاخیر در فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد و ارزیابی خطر به صورت مستمر انجام شده است. فقط با تشدید فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین مواجه هستیم و تمدید آن بر اساس ارزیابی خطر خواهد بود.
برترین ها
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیسی ، وزارت بهداشت ، جهانپور ، فاصله گذاری اجتماعی ، کرونا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا