زالی: رفتن به طبیعت یعنی استقبال از مرگ
1399/01/12 - 22:13
تاریخ و ساعت خبر:
39412
کد خبر:

زالی: رفتن به طبیعت یعنی استقبال از مرگ

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به عموم شهروندان هشدار داد که عزیمت به تفرجگاهها در روز سیزدهم فروردین ۹۹ به استقبال مرگ رفتن است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به عموم شهروندان هشدار داد که عزیمت به تفرجگاهها در روز سیزدهم فروردین ۹۹ به استقبال مرگ رفتن است.
به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر «علیرضا زالی» در آستانه ۱۳ فروردین، روز طبیعت به همشهریان صراحتا هشدار داد که فردا(روز طبیعیت) رفتن به طبیعت و تفرجگاهها در واقع به منزله به استقبال مرگ رفتن است.
وی تاکید کرد: فردا در صورت رفتن به طبیعت و تفرجگاهها، نه تنها تفنن و نشاط نخواهیم داشت بلکه با پای خود به کام مرگ خواهیم رفت.
وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: فردا(۱۳ فروردین) روز نصیحت و موعظه نیست و نقش بسیار مهمی در کاهش یا گسترش شیوع بیماری دارد. بنابراین هیچ گونه تسامحی در این قضیه پذیرفتنی نیست و با افراد از سوی مراجع انتظامی برخورد می شود.
زالی با اشاره به نقش کلیدی مردم در این زمینه بر استمرار در خانه ماندن به ویژه در روز طبیعت تاکید کرد و از همشهریان خواست همچون روزهای گذشته برای حفظ سلامتی خود و دیگران، جلوگیری از گسترش بیماری و کاهش فشار کاری کادر درمان، در منزل بمانند.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران هشدار دارد که همشهریان درصورت خروج از منزل به بهانه حضور در طبیعت و تفرجگاهها تمام زحمات و محدودیت هایی را که در این مدت برای پیشگیری و مقابله با بیماری تحمل کردند ممکن است با یک اشتباه و غفلت نقش برآب کرده و تسلیم این ویروس شوند. بنابراین جدی تر باید با این موضوع برخورد شود .
زالی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار کمک نهادهای اجتماعی و حمایتی از افرادی شد که از سراجبار و ناچاری به زباله گردی می پردازند و گفت: این قشر گروه کم برخوردار و فقیری هستند که از حداقل های معیشتی محروم هستند و در این شرایط متاسفانه روزهای سخت و آسیب های فراوانی را تجربه می کنند و نیازمند حمایت های معیشتی هستند که امیدواریم نهادهای اجتماعی و حمایتی در این خصوص همکاری کنند.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در شرایط فعلی با توجه به این که زباله های موجود غیربهداشتی تراز حالت عادی هستند خاطرنشان کرد این زباله گردی می تواند به انتشار بیماری کمک کند بنابراین باید از جابه جایی این زباله ها در سطح شهر تا حد امکان جلوگیری شود.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زالی ، سیزده بدر
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا