سکانس خوبی که از سریال «نون خ» حذف شد
1399/01/30 - 19:10
تاریخ و ساعت خبر:
39809
کد خبر:

سکانس خوبی که از سریال «نون خ» حذف شد

سیروس میمنت می‌گوید، سعید آقاخانی بسیار مراقب بود که به این قوم غیور، توهینی نشود و یا ناراحت و آزرده نشوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سیروس میمنت می‌گوید، سعید آقاخانی بسیار مراقب بود که به این قوم غیور، توهینی نشود و یا ناراحت و آزرده نشوند.
مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال "نون.خ" در خصوص علاقه مخاطب و بیننده برای ادامه "نون.خ"، گفت: انتظارات و توقعات آنقدر بالا رفته که از ما می‌خواهند موضوعات جدیدی را دستمایه قرار دهیم و "نون.خ" در فصل‌های بعدی ادامه پیدا کند. تا اینجا بازخوردهایی که داریم مردم مناطق کُرد بسیار به ما عنایت داشتند و استقبال کردند. البته ما معتقدیم کارمان بدون عیب نیست و تلاش‌مان این بوده کاری که رنگ و لعابِ فرهنگ ایرانیان این منطقه را نشان می‌دهد و از جاذبه‌های مناطق بکر و دیدنی‌اش حرف می‌زند را نشان دهیم. مردی پای تلویزیون بنشینند و یاد مشکلات ناشی از این روزهای جامعه نیفتند. برای ما کیفیت مهم بوده که لبخند رضایت مردم را ببینیم. از طرفی دیگر در راه ایجاد پیوند میان اقوام، مردم با کرمانشاه و کردستان و مناطق غرب کشور آشنا شوند.
تهیه‌کننده سریال "نون.خ" به نمایش تصویر خوب روستایی در سریال "نون.خ" اشاره کرد و گفت: در میان این همه جاذبه فرهنگی و اجتماعی و طعنه‌ به جشنواره فیلم فجر که مورد توجه قرار گرفت از آموزه‌های دینی بهره بردیم. خدمت به مردم را در دیالوگ‌های نورالدین خانزاده به مرور می‌شنویم. خیلی با دقت به موضوع "زلزله" پرداختیم و حالا در قسمت‌های بعدی هم موضوعات و داستان‌های دیگری را خواهید دید. به نظرمن همه دنبال تولید فصل بعدی خواهند بود و تقاضا و درخواست زیادی هم در کامنت‌های خودم داشتم و ان‌شاالله این اتفاق خواهد افتاد و فصل‌های بعدی این کار هم ساخته می‌شوند.
سیروس میمنت نقش کیوان را در فصل اول سریال "نون.خ" برعهده داشت؛ او همیشه علاقه‌مند نویسندگی و بازیگری کاری برای خطّه خودش بوده است. او درباره توجه به اقوام در تلویزیون گفت: خوشبختانه قوم کرد و بسیاری از اقوام دیگر، علاقه‌مندند درباره‌شان کارهای متفاوت و متنوعی ساخته شود و عمدتاً تأثیرگذارند؛ مگر اینکه به آنها توهین شود؛ تا توهین نبینند عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. سعید آقاخانی بسیار مراقب بوده که به این قوم غیور، توهینی نشود و یا ناراحت و آزرده نشوند. حتی شاهد بودم سکانسی خیلی خوب از آب درآمد اما به خاطر شکی که داشت شاید توهین‌آمیز باشد از خیر آن گذشت. همه گروه "نون.خ"، کارگردان و نویسنده می‌کوشند سکانس، پلان یا دیالوگ برخورنده‌ای،‌ به تصویر کشیده نشود. مردم کُرد هم به شدت آگاهند و از سری اول آن استقبال کردند. پیام‌هایی به من داده می‌شد که در شرایط زلزله و سیل، گِل‌ها را کنار می‌گذاریم و این سریال را نگاه می‌کنیم و خستگی ما درمی‌رود.
میمنت در پاسخ به این سؤال که توجه به اقلیم‌های دیگر و بومی‌سازی و خروج سریال‌سازان از آپارتمان چقدر تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که سال‌ها مرا زجر می‌داد، لوکیشن‌های آپارتمانی بود. صبح تا شب در تهرانیم و اگر کار نداشته باشیم از آپارتمان بیرون نمی‌آییم، حالا شب هم سریالی نگاه کنیم آن هم در آپارتمان باشد این زندانی با اعمال شاقه است. هیچ‌چیز بدتر از این نیست همه قصه در آپارتمان باشد و کار خوبی که گروه‌ها، اقوام، لوکیشن‌ها، لباس‌ها و فرهنگ‌های مختلف را به تصویر می‌کشند این بسیار عالی و نقطه متمایز به شمار می‌رود.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سریال نون خ,
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا