سریالی که از امشب جای «نون خ» را پر می‌کند
1399/02/06 - 19:52
تاریخ و ساعت خبر:
39954
کد خبر:

سریالی که از امشب جای «نون خ» را پر می‌کند

سریال طنز «زیر خاکی» از امشب ۶ اردیبهشت با بازی گوهر خیراندیش و پژمان جمشیدی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سریال طنز «زیر خاکی» از امشب ۶ اردیبهشت با بازی گوهر خیراندیش و پژمان جمشیدی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
بهرنگ ملک‌محمدی مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم با تأیید این خبر گفت: مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» با زبان شیرین طنز، یکی از آثارقابل توجه در حوزه تاریخ معاصر و انقلاب خواهد بود.
وی افزود: این مجموعه به نقد دوره پهلوی و ساواک با لحنی مفرح می‌پردازد و حتماً توان جذب مخاطب را دارد و می‌تواند در ایام کرونایی شب‌های ماه مبارک رمضان لحظات مفرح و شادی را برای مردم فراهم کند..
ملک محمدی تأکید کرد: با در نظر گرفتن شرایط و بررسی‌های کارشناسی و تصمیم جامع سازمانی که نتیجه تایید مسئولان ارشد سازمان است، همچنان تصمیم بر پخش سریال همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان (شنبه ۶ اردیبهشت) است و ان‌شاءالله هر شب سریال «زیر خاکی» مهمان خانه‌های مردم از شبکه یک سیما خواهد بود.
نقش اول مرد سریال زیرخاکی به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است و هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده و.‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.
از آغاز سال جدید سریال‌های طنز «نون خ» و «پایتخت» از شبکه یک سیما پخش شده‌اند. حالا سریال «زیر خاکی»‌ در ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.
خبرآنلاین
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سریال تلویزیونی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا