تعریف مؤمنانه ایثار و همدالی توسط بانوان پایگاه صدیقه کبری(س) شهر درجزین + تصویر
1399/02/20 - 11:28
تاریخ و ساعت خبر:
50213
کد خبر:

تعریف مؤمنانه ایثار و همدالی توسط بانوان پایگاه صدیقه کبری(س) شهر درجزین + تصویر

بانوان بسیجی پایگاه صدیقه کبری (س) شهردرجزین استان سمنان با حضوری کم نظیر تحسین برانگیز در نخستین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه دست یاری خود را به سوی همشهریان نیازمند و آسیب دیده خود از کرونا، دراز کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سمیه کاشفی فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) شهر درجزین در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص نوع و میزان مشارکت بانوان بسیجی این پایگاه در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، اظهار داشت: بسیجیان این پایگاه نیز با گوش جان سپردن به ولی امر خود رهبر معظم انقلاب همواره در صحنه های مختلف در انجام رسالت خود خود که همانا یاری و خدمات رسانی به مردم به ویژه محرومان، نیازمندان و افراد آسیب دیده در بحران های مختلف همچون سیل و زلزله در صحنه حاضر هستند و از هیچ خدمت و تلاشی در این مسیر دریغ نمی کنند.

فرمانده پایگاه صدیقه کبری(س) شهر درجزین استان سمنان گفت: اعضای این پایگاه از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا را همکاری پایگاه شهید مطهری درجزین و موسسه خیریه شهید شوکت پور اقدامات مختلفی را در یاری اقشار آسیب پذیر جامعه انجام دادند که از جمله آنها راه اندازی کارگاه تولید و بسته بندی ماسک بوده است که بسیجیان در این کارگاه از یک ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده اند و در روزهای نخست روزانه حدود ۶۰۰ ماسک تولید می کردند و حالا در این روزها با تلاش شبانه روزی بانوان بسیجی این پایگاه به دوخت روزانه حدود ۳ هزار ماسک رسیده است.

وی گفت: اهدای ۲ رأس بزغاله و ۲ راس گوسفند به همراه ۱۰۰ کیلوگرم گوشت گرم توسط خیرین و بسیجیان برای کمک به خانواده های نیازمند در یک مرحله توزیع شد.

فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) شهر درجزین افزود: تعداد۸ رأس گوسفند دیگر نیز به ارزش ۱۹/۳۰۵/۰۰۰ تومان توسط خیرین اعضای پایگاه صدیقه کبری، پایگاه ، شهید مطهری ؛ هیئت امنای مسجد محل و موسسه خیریه تهیه ذبح، بسته بندی ، بین نیاز مندان و سالمندان و قشر آسیب دیده از ویروس منحوس توزیع شد.

کاشفی همکاری بسیجیان این پایگاه را با مراکز درمانی خانه بهداشت شهر درجزین نظیر اجرای طرح غربالگری و بیماریابی را از دیگر فعالیت های پایگاه صدیقه کبری (س) درجزین در راستای مقابله با کرونا عنوان کرد.

وی افزود: توزیع شله زرد بین کادر درمانی بیمارستان کوثر و مدافعان حوزه سلامت از دیگر فعالیت های این پایگاه بوده است.
فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) شهر درجزین گفت: 313 سبد کالا ویژه اقشار نیازمند در طول ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه و 400پک بهداشتی تهیه و توزیع گردید .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بانوان بسیجی،پایگاه صدیقه کبری (س) شهردرجزین، استان سمنان،رزمایش کمک مؤمنانه
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا