تصمیم گیری‌های فی البداهه در عرصه فرهنگ نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه آسیب‌زا خواهد بود
1399/03/02 - 11:48
تاریخ و ساعت خبر:
70483
کد خبر:
نماینده ولی فقیه در استان همدان :

تصمیم گیری‌های فی البداهه در عرصه فرهنگ نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه آسیب‌زا خواهد بود

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با جمعی از مسئولان و متصدیان تدوین و اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور، با اشاره به اینکه تا مدیران برای ورود در این عرصه دغدغه‌مند نباشند، مشکلات فرهنگی حل نخواهد شد، گفت: تصمیم گیری‌های فی البداهه در عرصه فرهنگ نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه آسیب‌زا خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با جمعی از مسئولان و متصدیان تدوین و اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور:ائمه جمعه توجه به فرهنگ را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانند.
وی با بیان اینکه علیرغم تدوین اسناد فرهنگی بالادستی خوب در کشور اما در مرحله اجرا با مشکلاتی روبه رو هستیم، افزود: بودجه‌های فرهنگی باید براساس اولویت‌ها هزینه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه در عرصه فرهنگ، نیازمند یک مدیریت واحد هستیم تا علاوه بر اولویت سنجی، شرایط انسجام و هم افزایی نیز فراهم شود، اظهار داشت: قوانین مصوب در حوزه اختیارات و وظایف شورای فرهنگ عمومی باید به صورت روشن تبیین شود
محور اصلی حرکت در جامعه، فرهنگ است.
آیت‌الله شعبانی موثقیتا با اشاره به اینکه تا مدیران برای ورود در این عرصه دغدغه‌مند نباشند، مشکلات فرهنگی حل نخواهد شد، گفت: تصمیم گیری‌های فی البداهه در عرصه فرهنگ نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه آسیب‌زا خواهد بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده ولی فقیه در همدان، عرصه فرهنگی، حل مشکلات، دغدغه مندی مسئولان، بودجه فرهنگی، مدیریت واحد فرهنگی
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا