توزیع بیش از 20000 بسته معیشتی به ارزش  بالغ بر 60 میلیارد ریال
1399/03/03 - 11:59
تاریخ و ساعت خبر:
70490
کد خبر:
حضور فروشگاه هاي اتکا در رزمايش مواسات و همدلي

توزیع بیش از 20000 بسته معیشتی به ارزش بالغ بر 60 میلیارد ریال

نیروهای مسلح در تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ثابت کردندکه همیشه و در همه حال کنار مردم ایران اسلامی، حافظ خاک و جان و ناموس آنها بوده اند یکروز در صحنه دفاع شهری خرمشهر با جهان آرا ها و یکروز در صحنه بحران ها با زحمتکشان عرصه خدمت بوده اند و در مقابل دشمنان آنان تا پای جان ایستاده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - نیروهای مسلح در تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ثابت کردندکه همیشه و در همه حال کنار مردم ایران اسلامی، حافظ خاک و جان و ناموس آنها بوده اند یکروز در صحنه دفاع شهری خرمشهر با جهان آرا ها و یکروز در صحنه بحران ها با زحمتکشان عرصه خدمت بوده اند و در مقابل دشمنان آنان تا پای جان ایستاده اند.
عرصه این فداکاری ها از خاکریزهای دفاع مقدس تا مرزهای همیشه امن ایران اسلامی گرفته و به عرصه ی دفاع از سلامت و مواسات و همدلی با ملت بزرگ ایران وسعت می یابد. تا جایی که حتی بلاهای طبیعی چون زلزله و سیل و بیماریها نیز جلوه های دیگری از ایثار آنان را به نمایش میگذارد.

همگام با سایر اقشار کشورمان فروشگاههای زنجیره ای اتکا با تهیه و توزیع بیش از 20000 بسته معیشتی به سفارش قرارگاه مردمیاری عاشوراییان میان هم وطنان در رزمایش مواسات و همدلی شرکت نمود .
به گزارش روابط عمومي شرکت فروشگاههاي زنجيره اي اتکا در پي فرمايشات مقام معظم رهبري، مبني برکمک مومنانه به نيازمندان و اقشار اسیب دیده از کرونا، شرکت فروشگاههاي زنجیره ای اتکا بسته های معیشتی را در جهت توزیع در مناطق محروم به ویژه نقاط صفر مرزی در ماه مبارک رمضان تهیه و تدارک دید.
در همين راستا مرتضي اعلمي؛ مديرعامل فروشگاههاي زنجيره اي اتکا با تبریک سالروز آزادي خرمشهر و عید سعید فطر خاطر نشان کرد:
امسال ارسال کمک‌هاي همدلانه به نقاط صفر مرزي که امکان دسترسي به اين نقاط توسط نهادهاي ديگر بسيار محدود است توسط شرکت فروشگاه هاي زنجیره ای اتکا انجام گرفت.
وي افزود: بمنظور جذب مشارکت حداکثری کارکنان و مردم در برگزاری این همایش اطلاع رسانی گسترده اي صورت گرفت، تا از فضيلت اين اقدام جهادي بهره برداري بيشتري صورت پذيرد.
مديرعامل فروشگاههاي زنجيره اي اتکا با تاکيد بر اينکه اقدامات انجام گرفته با نيت خدمت رساني به هم ميهنان صورت گرفته و نه تبليغاتي تصریح کرد:اين اقلام که شامل، یک کیسه برنج ده کیلوگرمی، یک بسته چای 500 گرمی، دو بسته قند 450 گرمی اتکا، چهار بسته ماکارانی 700 گرمی، دو بسته نخود 900 گرمی اتکا،‎ یک بسته لوبیا قرمز 900 گرمی اتکا، یک بسته لپه 900 گرمی اتکا، سه قوطی کنسرو تن ماهی آسان بازشو 180 گرمی اتکا، دو قوطی رب 800 گرمی اتکا، دو بطر روغن سرخ کردنی 900 میلی لیتر شفاف اتکا، دو بطر روغن مایع آفتابگردان دی دار 900 میلی لیتر اتکا، یک بسته خرمای مضافتی 650 گرمی بوده است.
مديرعامل فروشگاههاي زنجيره اي اتکا خاطر نشان کرد: از ديگر اقدامات را تهیه و ارسال 3631 بسته سبد کالای مواد غذایی دراستان مازندران، تهیه و ارسال 450 بسته سبد کالای مواد غذایی در استان خراسان جنوبی، تهیه و ارسال بسته های مواد شوینده و بهداشتی در استان کردستان دانست.
اعلمی افزود:از سوي ديگر کمک های ارسالی شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتکا به هم وطنان آسیب دیده ازسیل در سیستان و بلوچستان پیش از ماه مبارک رمضان انجام شده است.
مديرعامل فروشگاههاي زنجيره اي اتکا ارزش ریالی این کمک ها را بیش از پانزده میلیارد ریال دانست و عنوان کرد: تهیه، بسته بندی و ارسال پنج هزار بسته اقلام غذایی اهدایی از طرف قرارگاه مردم یاری عاشورائیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیزصورت گرفته است.
اعلمی در پایان بیان کرد: تهیه و ارسال مواد غذایی و پتو به ارزش بیش از دو میلیاردریال توسط فروشگاه های اتکا به استان هرمزگان از دیگر کمک های ارسالی در شیوع ناملایمات به هم وطنان بوده است.
به نظر ميرسد کمک های همدلانه مدیران فروشگاهای اتکا نشان از حسن نیت و وفاق و همدلی این مجموعه با اقشار آسیب پذیر است و از اولویت های تصمیم گیرندگان محسوب میشود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
توزیع بسته معیشتی، اتکا،
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا