پیام خانواده شهیدان «عماربهمنی» و حاج «محمدصادق اکبرزاده»برای پیوستن وا دامه رزمایش «کمک مومنانه»
1399/03/07 - 08:09
تاریخ و ساعت خبر:
80551
کد خبر:

پیام خانواده شهیدان «عماربهمنی» و حاج «محمدصادق اکبرزاده»برای پیوستن وا دامه رزمایش «کمک مومنانه»

همزمان با اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان فارس خانواده شهیدان «عماربهمنی» و حاج «محمدصادق اکبرزاده» با صدور پیام های جداگانه از مردم شهرستان های استان فارس به ویژه فسا خواستار پیوستن به این رزمایش بزرگ همدلی و دستگیری و ادامه این راه مؤمنانه شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - همزمان با اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان فارس خانواده شهیدان «عماربهمنی» و حاج «محمدصادق اکبرزاده» با صدور پیام های جداگانه از مردم شهرستان های استان فارس به ویژه فسا خواستار پیوستن به این رزمایش بزرگ همدلی و دستگیری و ادامه این راه مؤمنانه شدند.

متن پیام خانواده شهید عمار بهمنی بدین شرح است:
بسمه تعالی
مردم نوع دوست، هم وطنان عزیز:
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دراین ماه پر خیر وبرکت، بیایید از فرصت باقیمانده درماه مبارک رمضان که ماه امام مهربانی هاست گرمی بخش خانواده هایی باشیم که بعد از خداوندچشم امیدشان به من وشماست، وماتابع امامی هستیم که معروف به کریم اهل بیت علیهم السلام می باشد، این امام همان می فرمایند:
خداوند متعال ماه رمضان رابرای بندگان خودمیدان مسابقه قراردادپس عده ای دراین ماه با اطاعت وعبادت به سعادت و خشنودی الهی از یکدیگر سبقت خواهند گرفت و گروهی ازروی بی توجهی و سهل انگاری خسارت وضرر می بینند پس عزیزان بیایید با اطاعت از امام مجتبی (ع) که مظهر سخا وکرامتنددست مهر ورزی بدست هم دهیم وخانواده هایی که بدلیل مسائل مختلف در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اندازاین مخمصه رهایی بخشیم ، امروز به علت وجود ویروس کروناوشرایط بد اقتصادی وبی تدبیری هایی که صورت می گیرد خیلی از شغلهای غیر ثابت مثل دوره گردی ودست فروشی و... که برخی مردمان پاکدست ما که تنها راه درآمد وامرار معاش خودرااز این راه کسب می کردن وهم اکنون ازدست داده اند و چشم امید به دستان گرم وپرمهرشما هم وطن عزیز دارندبتوانیم مرحمی برزخمهای این عزیزان باشیم و بتوانیم سفره های خالی آنان را دوباره رنگین نگهداریم ، منتظر حضور سخاوتمندانه شما هستیم .


متن پیام خانواده شهید محمدصادق اکبرزاده به این شرح است:
پیام خانواده محترم سرادر شهید محمدصادق اکبرزاده به مردم فقهیم شهرستان فسا:
از کمالات اختصاصی انسان، احسان است. این موهبت عظمی که آیت کبرای الهی است، مختص خداوند سبحان و انسان است و بهای هر انسان به اندازه ی احسان اوست. ( و احسن کما احسن الله الیک )
از اینکه با بهر ه گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق با مشارکت و معاضدت مالی ، معنوی و اندیشه ای در کمک به نیازمندان با تعمیق شناخت آثار خیرات و برکات احسان و نیکوکاری، با حس همسویی و همگرایی، سخاوتمندانه و کریمانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات اهتمام ورزیدید؛ سپاسگزاری می نماییم .
امید است این کمک های مومنانه همراه با اتمام ماه مبارک رمضان پایان نیابد و از همه ی مردم عزیز شهرستان فسا درخواست ادامه ی همکاری در جهت اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه داریم .
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کمک مؤمنانه، پیام خانواده شهدا، خانواده شهید عماربهمنی، خانواده شهید محمد صادق اکبرزاده، کرونا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا