نیمه خردادی که تو رقم زدی دنیا را در حیرت فرو برد
1399/03/13 - 11:56
تاریخ و ساعت خبر:
90691
کد خبر:
دل نوشته مسئول سابق بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)

نیمه خردادی که تو رقم زدی دنیا را در حیرت فرو برد

امام عزیز و عارف بی بدیل، نیمه خردادی رقم زد که دنیا در حیرت و گهواره ها تاب از دست دادند، گردیدند و گردیدند تا جوانان رعنا قامتی به ثمر نشاندند تا او را در معرکه خون و جنون خرامان، خرامان و عاشقانه یاری کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - روزها گذشت و گذشت و غروب دلتنگی ها در عصر غیبت به گل خورشید سلامی به وسعت تاریخ هدیه کرد و مردی از فراخنای تاریخ فریاد انا الحق سر داد.
پژواک دلنشینش دل ها را در نوردید، جانها را جان بخشید و بانگ زد که «سال ها می گذرد، حادثه ها می آید، انتظار فرج از نیمه خرداد کشم».
این بزرگمرد، نیمه خردادی رقم زد که دنیا در حیرت و گهواره ها تاب از دست دادند، گردیدند و گردیدند تا جوانان رعنا قامتی به ثمر نشاندند تا او را در معرکه خون و جنون خرامان، خرامان و عاشقانه یاری کردند.
در خرمشهر، دمشق، حلب، یمن، عراق و مسجد الاقصی خدای قهار در گوششان زمزمه کرد و جان که ناقابل بود، دلها را باختند و آشکارا سرها دادند.
خمینی(ره) ای عزیزتر از جان و ای جان جانان
ای منادی آزادگی و حریت، ای که با نفس قدسی ات ما را بر سر سفره ی مردی الهی از جنس مردانگی علوی و لطف فاطمی نشاندی که جان به فدای او که رهبر فرزانه انقلاب است. همو که جانشین خلفت است و یکه تاز معرکه ظهور.
آن گاه که گامی دیگر در مسیری که تو آموختی، به روشنی افق برایمان باز کرد تا عارفانه تر و عاشقانه تر به انتظار خورشید لحظه لحظه ها را سپری کنیم و جان را فدای یک ذره از خاک پایش نماییم.
اللهم عجل لولیک الفرج
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امام خمینی(ره)، نیمه خرداد، ارتحال، مینو اصلانی، بسیج زنان
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا