پویش هر مدرسه یک مسجد
1399/04/14 - 10:25
تاریخ و ساعت خبر:
91427
کد خبر:
مدیرکل قرآن و عترت آموزش و پرورش مطرح کرد:

پویش هر مدرسه یک مسجد

مسیب زاده با اشاره به پویش هر مدرسه یک مسجد گفت:دانش آموزان از اقامه نماز خود و خانواده هایشان اثر تولید می کنند و ما در شبکه شاد بارگذاری می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - «محمدرضا مسیب زاده» درباره اجرای طرح هر مدرسه یک مسجد گفت:با هماهنگی که با ستاد مرکزی اقامه نماز با حجت الاسلام و المسلمین قرآئتی داشته ایم، انشاالله اجلاسیه اخیر این ستاد با موضوع پیوند «مسجد، خانه و مدرسه» برگزار می شود.
مدیرکل قرآن و عترت آموزش و پرورش افزود: پیوند «مسجد، خانه و مدرسه» کار ارزشمندی است و سال هاست این کار را دنبال می کنیم امسال هم در فضای مجازی تبدیل به هر «مدرسه یک مسجد» تبدیل شد.
وی افزود: دانش آموزان از اقامه نمازی که با خانواده خود در خانه داشتند، برای ما اثر ارسال کردند و یک پویشی هم در فضای مجازی شکل گرفت و یکی از موضوعات جشنواره «نصر» ما نیز بوده است.
مسیب زاده تصریح کرد: موضوع مسابقه نصر ما بر خلاف بسیاری از مسابقاتی که فرد محور است، «خانواده» بود و به 150 خانواده نیز هدایایی اعطا شد.
وی بیان کرد: این مسابقه برگزار شد اما همچنان این طرح در قالب کانال شاد اجرا می شود. دانش آموزان آثار خود را تولید و به ما ارسال می کنند و ما نیز پس از بررسی های لازم در شبکه شاد و کانال قرآن، عترت و نماز قرار می دهیم.
مدیرکل قرآن و عترت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان مستعد و علاقمندی داریم که باید ما شرایط را برای آن ها مهیا کنیم تا این استعداد شکوفا شود.
شبستان
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
آموزش و پرورش، قرآن و عترت، هر مدرسه یک مسجد، دانش آموزان، اقامه نماز
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا