سامسونگ قاب ضدکرونای موبایل می‌سازد
1399/04/14 - 20:15
تاریخ و ساعت خبر:
91437
کد خبر:

سامسونگ قاب ضدکرونای موبایل می‌سازد

سامسونگ حق امتیاز اختراع پوششی ضدمیکروب را ثبت کرده که در برابر ویروس کرونا مقاوم است و روی دستگاه های این شرکت به کار می رود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس - سامسونگ حق امتیاز اختراع پوششی ضدمیکروب را ثبت کرده که در برابر ویروس کرونا مقاوم است و روی دستگاه های این شرکت به کار می رود.
تحقیقات نشان داده ویروس کرونا روی سطوح مختلف باقی می ماند و در صورت لمس به بدن انسان منتقل می شود. درهمین راستا به نظر می رسد سامسونگ تصمیم دارد با توسعه پوشش ضدمیکروبی از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کند.
سامسونگ در ۳۰ ژوئن سال جاری میلادی حق امتیاز اختراعی را ثبت کرده که «پوشش ضدمیکروبی» نام دارد. این پوشش ضدمیکروبی را که دربرابر ویروس کرونا نیز مقاوم است، می توان روی قاب دستگاه های سامسونگ به کار برد.
سامسونگ این حق امتیاز را در کشورهای مختلف از جمله اسپانیا، ایتالیا، سوئیس و انگلیس ثبت کرده است.
چنین اقدام حفاظتی در کل مفید است زیرا روی موبایل باکتری های زیادی تجمیع می شوند. همین امر درباره قاب آنها نیز صادق است. اما با استفاده از یک پوشش ضدمیکروبی از باقی ماندن ویروس های مختلف از جمله کرونا روی دستگاه ها جلوگیری می شود.در توضیح حق امتیاز مذکور آمده است:« قاب و پوشش های محافظ برای موبایل، تبلت و رایانه ها».
پیش بینی می شود سامسونگ ماه آینده از قاب هایی با پوشش ضد میکروبی رونمایی کند. کارشناسان معتقدند احتمالا این قاب ها همراه گلکسی نوت ۲۰ رونمایی شوند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سامسونگ
اخبار مرتبط
ارسال نظر
  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
اخبار پر بحث
بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
نخستین پایگاه خبری تحلیلی زنان کشور
پست الکترونیکی:
info [at] tanineyas [dot] ir
طراحی و اجرا الکا